تابناک هفته
بسته ویژه خبری تابناک خوزستان با عنوان "تابناک هفته" در آخرین روز هر هفته به بازخوانی اخبار منتشر شده توسط تحریریه خواهد پرداخت.
کد خبر: ۲۲۰۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶ 29 April 2016
اتمام فاز اول طرح 550 هزار هکتاری تا پایان 96

یدالله شمایلی امروزمدیرعامل موسسه جهاد نصر کشور در حاشیه بازدید از طرح 550 هزار هکتاری در خوزستان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: اگر تخصیص آب فاز دوم هم انجام شود، می‌توانیم در سال 95 و 96 به موازات فاز اول بخشی از فاز دوم را نیز اجرا کنیم. (جزئیات بیشتر)



کشف اجساد یک خانواده 3 نفره در اندیمشک

صادق جعفری چگنی اظهار کرد: شب گذشته اجساد یک خانواده سه نفره که با شلیک گلوله به قتل رسیده‌اند در منزل مسکونی آنان واقع در روستای دوکوهه از توابع بخش مرکزی اندیمشک کشف شد.

دادستان اندیمشک افزود: این افراد شامل شوهر، همسر و دختر بچه خردسال آنان است که بر اساس شواهد اولیه بیش از سه روز از زمان وقوع قتل آنان گذشته است.  (جزئیات بیشتر)



تنها يک هزار دانش آموز بازمانده از تحصيل در خوزستان شناسايي و جذب شد

محمدتقی زاده چهارشنبه در شوراي آموزش وپرورش استان درمان مركز آموزش استثنايي اهواز اظهار كرد: براي شناسايي دانش آموزان بازمانده از تحصيل بسياري دستگاه ها از جمله ثبت احوال و فرمانداري بايد به آموزش وپرورش كمك كند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان عنوان كرد: پارسال 75 هزار نوآموز زيرپوشش پيش دبستاني ها قرار گرفتند اين درحالي است كه اين رقم در سال 1393 درحدود 30هزار نفربود. (جزئیات بیشتر)



برنامه‌های هفته معلم در خوزستان پاسخگوی شرایط اقلیمی نیست

عبدالحسن مقتدایی با ابراز نگرانی از برخی سیاست‌های پیاده شده برای آموزش در کشور گفت: از نظر فرهنگی در اکثر نقاط کشور مشکل داریم و این موضوع باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

استاندار خوزستان با تأکید بر بازنگری برنامه‌های مربوط به هفته معلم در این استان اظهار کرد: برنامه‌های مربوط به این هفته در استان خوزستان مناسب و پاسخگوی شرایط و اقلیم این استان نیست و نیاز به بازنگری دارد. (جزئیات بیشتر)



تیراندازی در خوزستان دو مصدوم بر جای گذاشت

شهيار ميرخشتي پنجشنبه اظهار كرد:يك مرد 40 ساله در حسينيه انديمشك در ساعت 10:30 روز چهارشنبه بر اثر تير خوردگي مصدوم شد.

وي افزود: همچنين در حادثه ديگري در ساعت 22:08 دقيقه در شوشتر يك مرد 29 ساله در اثر تير اندازي دچار مصدوميت شد. (جزئیات بیشتر)



برگزاری کنگره بین‌المللی شعر عربی در شادگان

بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان در این جلسه اظهار کرد: این کنگره 29 اردیبهشت ماه سال‌جاری با حضور برجسته‌ترین شاعران کشورهای عراق، کویت، بحرین و دیگر کشورهای اسلامی در شهرستان شادگان برگزار می‌شود. (جزئیات بیشتر)



تعطیلی گمرک هندیجان به بهانه مبارزه با قاچاق کالا

بیش از یک‌ماه از تعطیلی گمرک بندر هندیجان می‌گذرد و هیچ‌یک از مسئولان استانی هم پاسخگوی این‌کار نیستند.

این‌ اقدام دولت باعث شده است که تعداد زیادی از شناورهای تجاری حامل کالا مدت‌ها در مقابل گمرک این شهرستان سرگردان باشند، به‌طوری که هم اکنون حدود یک‌ماه است تعداد زیادی از شناورهای تجاری حامل بار در اسکله  بندر سجافی پهلو گرفته‌ و منتظر مجوز تخلیه هستند. (جزئیات بیشتر)



عدم ارتقا دانش مردم حلقه پنهانی آسیب‌های امنیتی است

سرهنگ سید رحمان موسوی معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان تصریح کرد: نداشتن دانش و شناخت لازم  مردم موجب ابتلا به آسیب‌ها در حوزه های امنیتی و بیماری‌زا می شود و  عدم ارتقا دانش مردم نسبت به آسیب‌های امنیتی و بیماری‌زا، یک حلقه پنهانی در کشور است که موجب دغدغه پلیس و عرصه پزشکی شده است. (جزئیات بیشتر)



 حوزه سلامت گسترده‌ترین حوزه خدمت‌رسانی به مردم است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز: حوزه سلامت گسترده‌ترین حوزه خدمت‌رسانی به مردم است و هیچ فردی در کشور، از مراقبت‌های اولیه و پوشش خدمات بهداشتی و درمانی  نیست.
 
سلمان‌زاده ادامه داد: حوزه سلامت از نظر تنوع خدمت منحصر به فرد است و در جنبه‌های فکری، معنوی و روحی به افراد خدمت‌رسانی می‌کند. (جزئیات بیشتر)

منبع: تابناک
برچسب ها: تابناک هفته
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار