کد خبر: ۲۲۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷ 27 April 2016
به گزارش تابناک یزد، سرپرست پلیس آگاهی استان یزد از کشف ۳۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در یزد خبر داد.
سرهنگ علی فاتحی اظهار داشت: روز گذشته ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی به بازرسی از یک مغازه عرضه کننده کالاهای دخانی پرداختند.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از این مغازه بیش از 30 هزار نخ انواع سیگارهای خارجی قاچاق در مارکهای "اسی، وینستون و کنت" را کشف کردند.

فاتحی با اشاره به دستگیری یک متهم افزود: کالاهای دخانی کشف شده به اداره دخانیات استان تحویل داده شد.

جمع آوری 105 معتاد پرخطر در یزد

فرمانده انتظامی شهرستان یزد هم از ادامه طرح پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری 105 معتاد پرخطر و تابلو خبر داد و گفت: این افراد جهت درمان به مرکز بازپروری معرفی شدند.

سرهنگ منوچهر نصیری گفت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و درخواستهای مردمی، پلیس  طرح شناسایی معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر  را در شهرستان یزد در سال جدید  اجرا کردند.

نصیری با اشاره به تداوم اجرای این طرح  گفت: در راستای اجرای این طرح 105 معتاد تابلو و پرخطر جمع و آوری و جهت درمان به مرکز بازپروری معرفی شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان یزد تصریح کرد: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم این طرح و طرحهای مشابه همچنان تداوم دارد.

وی افزود: اقدامات فرهنگی در بحث مبارزه با موادمخدر بسیار ضروری بوده و با اقدامات فرهنگی می‌توان زمینه‌های بروز اعتیاد را در جامعه از بین برد و در این راستا باید تلاش بیشتری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار