کد خبر: ۲۱۸۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵ 26 April 2016
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در خصوص حضور مجدد محمود احمدي نژاد در عرصه سياسي و انتخابات رياست جمهوري گفت: احمدي نژاد ابتدا بايد محاكمه شود، بعد به عنوان نامزد انتخابات خود را معرفي نمايد.
خبرگزاری ایرنا: نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در خصوص حضور مجدد محمود احمدي نژاد در عرصه سياسي و انتخابات رياست جمهوري گفت: احمدي نژاد ابتدا بايد محاكمه شود، بعد به عنوان نامزد انتخابات خود را معرفي نمايد.

علي مطهري عصر روز دوشنبه در حاشيه نشست سالانه انجمن اسلامي آرمان دانشجويان دانشگاه علم و صنعت كه در آستانه سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري برگزار شد افزود: ايشان ابتدا بايد در خصوص اقدامات دوران هشت ساله رياست جمهوري خود در دادگاه حضور يافته و پس از آن خود را نامزد انتخابات رياست جمهوري آينده كند.

وي تصريح كرد: با توجه به عملكرد احمدي نژاد در طول رياست جمهوري اش ديگر رايي نزد مردم نخواهد داشت.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در بخشی دیگر گفت: از مسئولان كسي به اندازه استاد مطهري در خصوص آزادي و آزادي بيان سخنراني نكرده است.

وی درباره طرح نيروي انتظامي با عنوان 'گشت نامحسوس' نيز گفت: من از جزئيات آن مطلع نيستم و قرار است در جلسه اي با مسئولان نيروي انتظامي نظرات آنان را بشنوم.

مطهري گفت: هنوز اطلاعي از ماهيت اين طرح ندارم و در روزنامه هاي مطالبي به چاپ مي رسد كه مسئولان نيروي انتظامي در واكنش به آن مي گويند اينگونه نيست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار