بسته خبری؛
بسته خبری "پربازدیدها" محبوب ترین و پربازدیدترین خبرهای یک هفته اخیر که توسط تابناک خوزستان منتشر شده اند را برای عموم مخاطبان قرار داده است.
کد خبر: ۲۱۸۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 25 April 2016
جزئیات درگیری خونین دو خانواده در اندیمشک

صادق جعفري چگني اظهار کرد: سی‌ام فروردین ماه امسال در یک نزاع دسته‌جمعی یک نفر در اثر تیراندازی با اسلحه شکاری و شدت جراحات وارده در ناحیه سر و صورت به قتل رسید و تعداد 11 نفر مصدوم و مجرح و چند منزل مسکونی دچار حریق شد. (جزئیات بیشتر)



بازپس گیری 2 هزار هکتار اراضی ملی در خوزستان

احمدرضا رشیدی در نخستین جلسه شورای سیاستگزاری حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی خوزستان در امسال، اظهار کرد: پارسال 2 هزار و 391 هکتار از اراضی ملی در این استان از چنگ متصرفان غیرقانونی بازپس گرفته و به دولت اعاده شد. (جزئیات بیشتر)



شورای تامین هیچ‎گونه اختیار قانونی جهت تعیین ورزشگاه ندارد

اسماعیل ارزانی‌بیرگانی اظهار کرد: بر اساس قانون، هیات فوتبال استان مسوول تعیین زمین برگزاری مسابقه است و ما به عنوان شورای تامین چنانچه مساله‎ای امنیتی دیدیم و یا احساس کنیم قرار است اتفاقی بیافتد، در آن صورت می‌‌توانیم محل برگزاری بازی را تغییر دهیم.

وی ادامه داد: برای این موضوع هم باید دلیل امنیتی وجود داشته باشد وگرنه ما نمی‎توانیم تعیین تکلیف کنیم. (جزئیات بیشتر)



22 روستای اهواز درگير سیلاب شدند

معاون عمراني فرماندار اهواز با بيان اينكه 22 روستاي شهرستان اهواز در معرض سيلاب قرار گرفتند، گفت: حدود دو هزار هكتار از مزارع كشاورزي اين شهرستان بر اثر سيل خسارت ديده است.

هدايت الله زارع زاده اظهار كرد: 16 روستاي شهرستان اهواز با جمعيت چهار هزار نفر در حوضه رودخانه دز هستند كه با طغيان اين رودخانه در معرض سيلاب قرار گرفتند و دو روستاي 'سيد يديم' و 'سيد هاشم' به طور كامل در محاصره سيلاب بودند. (جزئیات بیشتر)



 ظرفیت کشتارگاه صنعتی اهواز آن را به یکی از بهترین کشتارگاه های ایران تبدیل کرده است

مدیر عامل کشتارگاه صنعتی اهواز در پایان گفت: ظرفیت در هر شیفت 200 راس دام سنگین و 2 هزار راس دام سبک و میانگین کشتار اهواز 80 راس دام سنگین و 1200 راس دام سبک است که این موضوع کشتارگاه صنعتی اهواز را یکی از بهترین کشتارگاه های ایران تبدیل کرده است. (جزئیات بیشتر)



 افتتاح دومین پارک بانوان در اهواز باعث افتخار ماست

شهردار اهواز ضمن تشکر از چهار عضو خانم شورا و سایر اعضا شورا بدلیل پیگیری مسایل و مشکلات بانوان افزود: باعث افتخار دوره چهارم شورا و مسئولیت بنده است که دومین مجموعه ی فرهنگی ورزشی ویژه بانوان است که با مساحتی حدود 5/5 هکتار و با استانداردهای لازم ضمن رفع نقاط ضعف قبلی شامل کلیه ی فضاهای ورزشی با ایمنی لازم به افتتاح می رسد. (جزئیات بیشتر)



شوراها نماد حاکمیت مردم بر سرنوشت خود است

شوراها تجلی مردم سالاری دینی در عرصه مشارکت‌ ها و شکوفایی اجتماعی، فرهنگی و عمرانی هستند که می توانند حلقه ارتباط مردم و دولت بوده و به رشد و پیشرفت و پویایی بیشتر جامعه کمک کنند.

علاسوند تاکید کرد: ‎‎شوراهای اسلامی شهر و روستا نماد حاکمیت مردم بر سرنوشت خود است، شوراها تجلی مردم سالاری دینی در عرصه مشارکت‌ ها و شکوفایی اجتماعی، فرهنگی و عمرانی هستند که می توانند حلقه ارتباط مردم و دولت بوده و به رشد و پیشرفت و پویایی بیشتر جامعه کمک کنند. (جزئیات بیشتر)



اگر مدیری مانع از امر به معروف و نهی از منکر شود، متخلف شناخته می شود

معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان ادامه داد: زیرساخت ها آماده شده و کارت امر به معروف  هم صادر شده که از پشتوانه قضایی محکمی برخوردار است.

حجت الاسلام مرعشی فر عنوان کرد: شعبه ای در دیوان عدالت اداری کشور ویژه امر به معروف و نهی از منکر ایجاد شده و اگر مدیری مانع امر به معروف و نهی از منکر شود به عنوان متخلف شناخته و مورد پیگرد قضایی قرار می گیرد. (جزئیات بیشتر)


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار