خطیب نماز جمعه اهواز:
نکته ای که پس از این سیل باید رعایت شود، جبران خسارت ها است که از دولت از دولت انتظار جبران خسارت های سیل در خوزستان را داریم.
کد خبر: ۲۱۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ 22 April 2016

به گزارش تابناک خوزستان ؛ حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به آغاز مراسم اعتکاف عنوان کرد: الحمدلله شاهد برگزاری مراسم اعتکاف با کیفیت وکمیت بسیار خوبی در استان هستیم.

وی در ادامه با اشاره به تروریستی خواندن حزب الله توسط شورای همکاری خلیج فارس افزود: در این شورا  تصویب کردند که حزب الله تروریست است که رهبر انقلاب در این خصوص فرمودند به درک و حرف آنها هیچ اعتبار و ارزشی ندارد.

آیت الله موسوی جزایری عنوان کرد: حزب الله نه تنها برای دنیای عرب بلکه برای جهان اسلام افتخار است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه با اشاره به ورود سامانه اس 300 به کشور افزود: با وجود این که این سامانه یک سامانه کاملاً دفاعی و پیشرفته است، اما آمریکا و اسرائیل بسیار ترسیدند و اعلان نگرانی کردند، در صورتی که اگر به ما تهاجم نشود، این سامانه ها کاربردی نخواهند داشت، لذا معلوم می شود که آنها هوای تهاجم به ما را دارند.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: ما حق دفاع با هر وسیله ای چه  موشک های پیشرفته خودمان و چه با سلاح هایی که خریداری کرده ایم را داریم.

وی در ادامه با اشاره به مناقشات سیاسی در عراق گفت: ظاهراً هدف از این گاهاً تحصن ها و اعتراضات، ایجاد اصلاحات است که فشارهایی برای تغییر برخی وزرا به دولت شده است. نگرانی از این وجود دارد که نکند تشیع تضعیف شود و تفاله های حزب بعث دوباره سرکر بیایند.

آیت الله موسوی جزایری عنوان کرد: انشالله ملت و دولت عراق به اهداف صحیح خود برسند و در دام نیروهای پلید حزب بعث واقع نشود.

امام جمعه اهواز در ادامه با اشاره به روز شوراهای اسلامی خاطرنشان کرد: هدف از ایجاد شوراها نظارت بیشتر بر شهردارها که نهادی وسیع هستند، است.

وی افزود: ما از عملکرد شورا رضایت داریم و امیدواریم این روند مصوبات و نظارت خوب تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه با اشاره به وقوع سیل در استان خوزستان گفت: گزارشاتی مبنی بر ضعیف بودن کمک رسانی ها در روزهای اول داشتیم که البته وضعیت درحال حاضر بهتر شده است ضمن اینکه از مسئولین تشکر می کنیم.

وی افزود: نکته ای که پس از این سیل باید رعایت شود، جبران خسارت ها است که از دولت از دولت انتظار جبران خسارت های سیل در خوزستان را داریم.

امام جمعه اهواز در ادامه با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی طرحی نجات دهنده است، با توجه ه تاکیدات رهبر انقلاب دیگر هیچ عذری قابل پذیرش نیست زیرا اگر فرمایشات رهبری در این زمینه عملی شود، بیکاری ریشه کن خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار