تابناک هفته
بسته ویژه خبری تابناک خوزستان با عنوان "تابناک هفته" در آخرین روز هر هفته به بازخوانی اخبار منتشر شده توسط تحریریه خواهد پرداخت.
کد خبر: ۲۱۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 22 April 2016
استاندار خوزستان عنوان کرد: خسارت های سیل جبران می شود

استاندار خوزستان تمام مواردی که به عنوان خسارت و ضرر و زیان مطرح شدند بدون شک جز مواردی است که دولت  با تاکید رئیس جمهور جبران می کند و اکنون باید مشکل را رفع کنیم و دغدغه فکری برای بعد آن نباشد چون بدون شک همه  سازمان ها برای خدمت رسانی به وجود آمده اند. (جزئیات بیشتر)



هنوز ده ها روستا در محاصره سیل و در خطر غرق شدن قرار دارند!

از جاری شدن سیلاب در برخی استان های کشورمان چند روز می‌گذرد اما همچنان خبر می‌رسد که چند روستا در محاصره سیل قرار دارند و از آن عجیب تر، تعدادی روستا در معرض غرق شدن در سیلاب هستند.

از شوشتر خبر می‌رسد 4 روستا در منطقه شعیبیه غرق شده و 13 روستای دیگر این شهرستان نیز در خطر زیر آب رفتن و غرق شدن هستند. اوضاع وخیمی که هنوز ادامه دارد و خواب را از چشم اهالی این روستاها ربوده است. (جزئیات بیشتر)



 20 درصد جمعیت خوزستان دیابتی هستند/ صعود 5 پله ای دیابت

اسماعیل ایدنی در نشست خبری با اصحاب رسانه هفته سلامت با شعار غلبه بر دیابت در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار کرد: دیابت علت بسیاری از ناتوانایی ها و مرگ و میرهایی است که با آن مواجه هستیم و شیوع آن در سطح جهانی و ملی و حتی استانی روبه افزایش است و حتی در خوزستان از 15 درصد به 20 درصد رسیده و ا بیانگر عدم کنترل مناسب بر عوامل ایجاد کننده دیابت است. (جزئیات بیشتر)



 پسماندها بزرگترین عامل آلودگی اهواز

امین کعبی نیا فعال محیط زیست با اشاره به پسماندها به‌عنوان عوامل آلوده‌ساز طبیعت، تصریح کرد: پسماندها از بزرگترین عوامل آلودگی در شهر اهواز هستند که برای حل این معضل نیاز به اصلاح مولفه‌های مدیریتی، فرهنگی و زیرساختی است.

این فعال محیط‌زیست گفت: مسائل مدیریتی، مرتبط به حوزه خدمات شهری شهرداری اهواز است و شیوه جمع‌آوری پسماندی که شهرداری انجام می‌دهد، کاملاً منسوخ بوده و خود به عامل آلوده‌ساز محیط‌زیست تبدیل شده است. (جزئیات بیشتر)



افتتاح دومین پارک بانوان در اهواز باعث افتخار ماست

سیدخلف موسوی شهردار اهواز گفت: به حول و قوه الهی شاهد  افتتاح دومین مجتمع فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در پارک شهروند هستیم. این پارک در واقع اولین قطعه از پازل کلان پارکهای فرامنطقه ای شامل پارک ایرانگردی، پارک موزه دفاع مقدس و پارک فرهنگسرای نجوم است. این مجموعه بزودی به قطب گردشگری شهر تبدیل می شود. (جزئیات بیشتر)



اگر مدیری مانع از امر به معروف و نهی از منکر شود، متخلف شناخته می شود

حجت الاسلام مرعشی فر عنوان کرد: شعبه ای در دیوان عدالت اداری کشور ویژه امر به معروف و نهی از منکر ایجاد شده و اگر مدیری مانع امر به معروف و نهی از منکر شود به عنوان متخلف شناخته و مورد پیگرد قضایی قرار می گیرد. (جزئیات بیشتر)



گردشگری خوزستان بیش از پیش عقب افتاده است

مجتبی گهستونی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان اظهار کرد:متأسفانه گردشگری خوزستان بیش از پیش عقب افتاده تر است و هنوز به صورت کامل در مسیر تورهای گردشگری قرار نگرفته است.

وی افزود: این استان سه پایگاه ثبت جهانی دارد که در میان ۱۹ پایگاه جهانی دیگر شأن خاص خود را دارند ولی در خصوص تبلیغات و جذب بازدیدکنندگان از این آثار کوتاهی های فراوان صورت گرفته شده است. (جزئیات بیشتر)



آمادگی خوزستان برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

فرج الله خبیر در آستانه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری استان خوزستان ‌از آمادگی ستاد انتخابات برگزاری انتخابات خبر داد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان تصریح کرد: حوزه‌های «اهواز، حمیدیه، باوی، کارون»؛ «مسجدسلیمان، اندیکا، لالی، هفتگل»؛  «بهبهان و آغاجاری» ، «ماهشهر، امیدیه، هندیجان» ، «ایذه و باغملک»  و آبادان برای انتخاب 8 نماینده باقی‌مانده از تعداد 16 کاندیدا، درگیر انتخابات خواهند بود. (جزئیات بیشتر)



برگزاری مراسم اعتکاف در تمام دانشگاه های دارای مسجد خوزستان

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان، با بیان اینکه در این سه روز به خود بپردازید، یاد آور شد: امسال اولین سال است که در همه دانشگاه های استان که مسجد وجود دارد اعتکاف برگزار شده که برای این نعمت بزرگ خداوند متعال را شاکر هستیم. (جزئیات بیشتر)


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار