سردار فضلی:
جانشین فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمنان به خوزستان نظر دارند، گفت: دشمنان به دنبال ایجاد شکاف در این استان هستند.
کد خبر: ۲۱۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷ 21 April 2016
سردار علی فضلی در حاشیه برپایی اردوی رزمی در پادگان شهید غلامی اهواز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری این نوع اردو‌ها جنبه‌های تربیتی و انسان‌سازی دارد، اظهار کرد: این قبیل برنامه‌ها باعث تداعی دوران دفاع مقدس می‌شود.

وی با بیان اینکه رشادت‌های دوران دفاع مقدس باید به نسل‌های امروزی منتقل شود افزود: سربازان و رزمنده‌های سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان در کنار ارتش جمهوری اسلامی ایران به برنامه‌ها و تکالیف رزمی، نظامی و دینی خود عمل می‌کنند.

جانشین فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دسیسه‌های دشمنان و نظر داشتن آنان به خوزستان تصریح کرد: دشمنان به دنبال ایجاد شکاف در این استان هستند و این هوشیاری مسئولان و رزمندگان در خوزستان است که زمینه را برای انتقال اندوخته‌ها به جوانان و نسل امروز فراهم کرده است.

فضلی با تاکید به بالا بردن دانش رزمی کشور و جوانان در این زمان که دشمنان در عرصه‌های مختلف توطئه انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: مستکبران و عوامل فتنه در سال 88 جهت دشمنی با دین حرکت کردند تا بتوانند آسیبی به انقلاب وارد کنند ولی انقلابی که پایه‌ها و اساس آن قرآنی است باعث نقش بر آب شدن نقشه‌های آنها شد.

وی با اشاره به انرژی‌بر بودن بحران توطئه و زمان آن گفت: برای مبارزه با این توطئه‌ها انرژی زیادی صرف شد ولی این مردم بودند که در ‌‌نهایت پیروز میدان شدند.

فضلی با اشاره به اینکه جنگ‌های نرم جنگ‌های بر ضد اندیشه و فکر هستند و مردم این کشور همواره از انقلاب خود دفاع خواهند کرد، به موضوع کاروان‌های راهیان نور اشاره و اضافه کرد: هر فعالیتی که بر اساس پاسداری کردن از خون شهدا و میزبانی از راهیان نور باشد، یک حج بصیرتی است.

وی با تقدیر از مسئولان استان خوزستان برای میزبانی و ارائه خدمات به بیش از 6 میلیون زائر در قالب کاروان راهیان نور، ادامه داد: کار کنونی قرارگاه مرکزی راهیان نور به یک نوع کار الهی و آرمانی تبدیل شده و سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان نیز بدون داشتن چشم‌داشت و منتی در این راه تلاش‌های ارزنده‌ای انجام می‌دهد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار