در اولین جلسه هماهنگی برگزاری همایش مبارزه با مصرف و قاچاق مشروبات الکلی مطرح شد
همایش مبارزه با مصرف و قاچاق مشروبات الکلی 21 اردیبهشت در شهرستان مهاباد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۱۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 20 April 2016
برگزاری همایش مبارزه با مصرف و قاچاق مشروبات الکلی 21 اردیبهشت در مهاباد
به گزارش تابناک آذربایجان غربی  روز گذشته  جلسه هماهنگی برگزاری همایش مبارزه با مصرف و قاچاق مشروبات الکلی  با نگاه فقهی  با حضور نمایندگان دفتر امور اجتماعی استانداری و موسسه دارالحافظین قرآن کریم استان آذربایجان غربی و دیگر نهادهای استانی و شهرستانی مشارکت کننده در این همایش  در سالن اجتماعات فرمانداری مهاباد برگزار شد.

قائم مقام موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی در این جلسه گفت: این همایش توسط موسسه دارالحافظین قرآن کریم استان و حمایت و مشارکت دفتر امور اجتماعی استانداری با هدف بیان احکام فقهی برگزار خواهد شد. 
ادریس آقالو با شاره به این نکته که قرآن کریم محور وحدت بین مسلمانان می باشد گفت : این همایش با محوریت آیات قرآنی کریم مبنی بر حرمت مصرف مشروبات الکلی و با حضور علمای اهل تشیع و تسنن سراسر استان به عنوان گروه های مرجع مردمی برگزار خواهد شد . 
وی افزود: برگزاری نمایشگاه در سراسر استان ، تولید نرم افزار اندروید شامل احکام اسلامی ، مضررات پزشکی، قوانین قضایی و اثرات سوء اجتماعی مصرف و قاچاق مشروبات الکلی و همچنین برگزاری نشست های کارشناسی در صدا و سیمای استان و مرکز مهاباد و کارگاه های آموزشی از دیگر برنامه های این همایش خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار