مجتمع فرهنگی ورزشی بانوان با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان با حضور استاندار خوزستان و شهردار اهواز پارک شهروند منطقه 3 اهواز افتتاح شد.
کد خبر: ۲۱۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳ 20 April 2016
مجتمع فرهنگی ورزشی بانوان در اهواز افتتاح شد

عصر دیروز مجتمع فرهنگی ورزشی بانوان اهواز با اعتباری بالغ بر دو و نیم میلیارد تومان و مساحتی بیش از پنج و نیم هکتار افتتاح شد.

استاندار خوزستان، فرمانده نیروی انتظامی خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، مشاور امور بانوان استانداری، اعضای شورای شهر و سایر مسئولان استانی و محلی در مراسم افتتاحیه این مجتمع حضور داشتند.

گفتنی است این پارک مجهز به زمین ها و تجهیزات ورزش های فوتبال، بسکتبال، والیبال، پیست دوچرخه سواری، نمازخانه، بوفه، سرویس بهداشتی و... می باشد.


کلنگ زنی احداث اتوبان جدید در جاده ساحلی شرقی اهواز

استاندار خوزستان کلنگ آغاز عملیات اجرایی جاده ساحلی شرقی حدفاصل پارک شهروند تا کریدور نفت به طول دو و نیم کیلومتر با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال را به زمین زد.

این جاده می تواند بار ترافیکی را از میدان فرودگاه تغییر داده و ضمن سبک کردن آن، حجم ترافیک را به جاده ساحلی شرقی و یا پل نهم منتقل می کند.

امنیت و ایمنی راه، کاهش سوخت و روان سازی ترافیک از جمله فواید این پروژه هستند. حتی در آینده بار ترافیکی شیبان را نیز می توانند به اینجا منتقل کنند.

بر اساس اعلام مسئولان شهرداری اهواز قرارداد این پروژه به صورت ۶ ماهه منعقد شده ولی پیمانکار پروژه اعلام کرد که احتمالا ظرف چهار ماه آینده به اتمام خواهد رسید.


مقتدایی: مردم چیزی فراتر از حق و حقوق خود انتظار ندارد

استاندار خوزستان شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاحیه مجتمع فرهنگی ورزشی بانوان اظهار کرد: این امکان با یک فوریت ایجاد شده و مسئولان شهری و استانی با خلاقیت خود اقدام به راه اندازی چنین مجتمع فرهنگی ورزشی کردند.

وی افزود: همیشه تنها پول لازم نیست بلکه فکر، برنامه ریزی و تلفیق امکانات در کنار هم می تواند برای مردم رضایتمندی ایجاد کند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: مردم چیزی فراتر از حق و حقوق خود انتظار ندارد و مسئولان مؤظف هستند تا امکاناتی به فراخور زحماتی که مردم متحمل می شوند ایجاد کنند.

مقتدایی بیان کرد: ۴۰ درصد واردات و ۱۷ درصد صادرات کشور از خوزستان است و وزارت راه باید به شکلی به خوزستان رسیدگی کند که این استان ظرفیت تردد حجم صادرات و واردات را داشته باشند.

وی ادامه داد: در کنار این نقش و جایگاه صادراتی و وارداتی که خوزستان دارد مردم نیز باید احساس امنیت داشته باشند. نباید به واسطه انجام کاری امنیت مردم و یا حتی آرامش آنها را از بین برد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: باید به دنبال ارزش افزوده باشیم و اگر مقرر شده تا مجموعه را راه اندازی کنیم باید با هزینه ای کمتر آن را در نقطه ای راه اندازی کنیم که به توسعه منطقه منجر شود.

مقتدایی یادآور شد: مجموعه هایی که طی ۷۰ سال اخیر در حاشیه رودخانه کارون ساخته شده به دلیل رعایت حریم رودخانه ها و اصول سازه ای خیلی خوب باقی مانده اند، بنابراین ساخت و ساز یک مکان باید به شکلی باشد که در سخت ترین شرایط ضمن حفظ سرمایه صدمه ای نبینند.

وی خطاب به شهردار و مسئولان شهرداری گفت: برای ساخت و سازها باید توسعه و تأثیرگذاری را مدنظر قرار داد در واقع شهرداری ها باید به دنبال استحصال اراضی و کسب درآمد از راهی باشد که ضمن منتفع شدن مردم امورات خودش را هم تأمین کند.

استاندار خوزستان خبر داد: در منطقه سید خلف و کوی عامری اهواز اقدامات خوبی صورت می گیرد که آینده روشنی را برای این مناطق رقم خواهد زد. کسانی که اطلاعات توسعه مناطق را در اختیار دارند نباید رانتخواری کنند و اطلاعات را به عموم مردم انتقال دهند.

مقتدایی تأکید کرد: مجموعه گردشگری بهمن شیر در منطقه عامری اهواز نیز یک سرمایه گذاری بزرگ است که مردم هم باید از بی نصیب نمانند. این مجموعه اعتباری بین ۱۵ تا ۲۰ میلیارد را با هدف توسعه، رونق اقتصاد، توجه به گردشگری و تغییر ذائقه مردم به خود اختصاص داده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار