اسراف به بهانه نبود منابع مالی؛
در حالیکه مسئولین امر با تذکر به مردم و شهروندان خواستار استفاده بهینه از منابع آب می باشند این تذکر در دستگاههای اجرایی استان رعایت نشده و بعضی از دستگاه های دولتی ...
کد خبر: ۲۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰ 11 April 2015
کمبود آب در استان مازندران که متنعم از نعمت دریا و رودخانه می باشد برای شنوندگان معمولاً قابل تصور نیست اما این واقعیتی است که مردم بیشتر شهرهای مازندران و حتی روستاهای آن در ایام سال و علی الخصوص در فصل تابستان آنرا لمس کرده تا آنجا که در برخی از شهرها شاهد قطعی آب به مدت چندین ساعت در شبانه روز می باشیم .

از این رو همواره مسئولین امر با تذکر به مردم و شهروندان خواستار استفاده بهینه از منابع آب و صرفه جویی در مصرف آب می باشند .

اما با همه این اوصاف با کمال تاسف دیده می شود این تذکر در دستگاههای اجرایی استان رعایت نشده و عملاً صرفه جویی آب در ادارات دولتی با استقبال خوبی مواجه نمی شود .

به گزارش تابناک و بر اساس مشاهدات به عمل آمده در بعضی از دستگاه های دولتی ماشین مربوط به اداره با آب شرب شسته و بدون هیچگونه ملاحظه ای واحد های نقلیه این ادارت و به بهانه صرفه جویی!! و نبود منابع مالی برای شستن ماشین در کارواش ،مبادرت به تکرار این کار می کنند.
البته در این بین دیده شده ماشین مدیران این دستگاههای اداری نیز در همان ادارات و توسط راننده های شخصی و یا نیروهای خدماتی شسته می شوند .

با توجه به اینکه کمبود آب در سال جاری محل دغدغه جدی متولیان امر بوده و مسئولین تذکرات متعددی پیرامون این مساله داده اند ضرورت دارد مسئولین اداره آب و فاضلاب شهری با کمک استانداری مبادرت به ارسال نامه تذکری به ادارت دولتی استان داشته تا شاهد رعایت صرفه جویی در دستگاههای دولتی مازندران هم باشیم .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار