پارک شهروند با توجه به موقیت جغرافیایی و مشرف نبودن ساختمان های مجاور متناسب با شرایط تفریحی و ورزشی بانوان در نظر گرفته شده است که امیدواریم بانوان عزیز اهوازی از این فضای ایجاد شده، استقبال کنند.
کد خبر: ۲۱۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 19 April 2016
دو عضو شورای شهر اهواز از پارک بانوان شهروند می گویندآذر زمانپور عضو شورای شهر اهواز در گفتگو با خبرنگار تابناک خوزستان اظهار کرد: ایده پارک بانوان در  سال اول شورا مدنظر بود و  مقرر شد که هر منطقه از مناطق هشت گانه شهرداری اهواز دارای فضایی مخصوص فعالیت های ورزشی بانوان در فضایی متناسب با آنان ایجاد شود.

وی افزود: در سال 92 پارک شهروند را به عنوان پارک بانوان منطقه 3 پیشنهاد دادیم که با نظر موافق اعضای شورا تصویب شد.

زمانپور با بیان ایکه این پارک نسبت به پارک بانوان گلستان، مجهز تر است افزود: پارک بانوان شهروند در مساحت بالغ بر 5.8 هکتار با هزینه 30 میلیارد ریال ایجاد شده است.

عضو شورای شهر اهواز خاطرنشان کرد: این پارک مجهز به زمین ها و تجهیزات ورزش های فوتبال، بسکتبال، والیبال، پیست دوچرخه سواری، نمازخانه، بوفه، سرویس بهداشتی و... می باشد.

آذر زمانپور خاطرنشان کرد: پارک شهروند با توجه به موقیت جغرافیایی و مشرف نبودن ساختمان های مجاور متناسب با شرایط تفریحی و ورزشی بانوان در نظر گرفته شده است که امیدواریم بانوان عزیز اهوازی از این فضای ایجاد شده، استقبال کنند.



دو عضو شورای شهر اهواز از پارک بانوان شهروند می گویندهمچنین مریم ابریشم کار دیگر عضو شورای اسلامی شهر اهواز در مورد پارک تازه تاسیس بانوان در منطقه سه به خبرنگار ما گفت: عملیات پارک بانوان با مساحت 5/8 هکتار در اواخر بهمن ماه سال93 استارت خورد و اول اردیبهشت سال95 به پایان رسید و افتتاح میگردد.

وی در رابطه با خدمات پارک بانوان اظهار داشت: ما یک فضای تفریحی و امن برای بانوان فراهم کرده ایم باخدمات بسیار عالی شامل :
 زمین فوتسال(چمن مصنوعی)زمین والیبال، زمین بسکتبال،
ست ورزی سلامت ، ست بازی کودکان، پیست دوچرخه سواری که دور تا دور پارک احداث شده است، حراست، نمازخانه، سرویس بهداشتی، استراحتگا و...

این عضو شورای شهر اهواز در رابطه با هزینه احداث پارک گفت: هزینه ای که برای احداث پارک استفاده شد بالغ بر 30 میلیارد ريال بود که سازمان خدمات موتوری عملیات ساخت آن را بر عهده گرفت و قسمت هایی از پارک که نیاز به آسفالت بود سازمان عمران، که از این دو سازمان بابت همکاری تشکر میکنم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار