بسته خبری؛
بسته خبری "پربازدیدها" محبوب ترین و پربازدیدترین خبرهای یک هفته اخیر که توسط تابناک خوزستان منتشر شده اند را برای عموم مخاطبان قرار داده است.
کد خبر: ۲۱۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 19 April 2016
سیل در خوزستان، بهانه ها را با خود برد!

مسئولیت هرگونه سهل انگاری و بی برنامگی در موضوع طغیان رودخانه ها و پیش بینی های لازم برای مقابله با حوادث احتمالی و غیرمترقبه با توجه به ویژگیهای جغرافیایی مناطق آسیب دیده و وجود حوزه های آبریز و سدها در داخل مرزهای کشور مستقیما متوجه وزارتخانه های ذیربط و همچنین سازمان حفاظت محیط زیست می باشد و اینک بهترین زمان برای آزمایش میزان تدبیر مسئولان دولتی  و امیدآفرینی آنهاست. (جزئیات بیشتر)



افزایش شیوع دیابت در كشور و خوزستان

دكتر اسماعیل ایدنی در نشست خبری به مناسبت هفته ملی سلامت در سرسرای اداری دانشگاه علوم پزشكی جندی شاپور اهواز اظهار كرد: دیابت علت بسیاری از ناتوانی ها و مرگ و میرها است و شیوع آن در استان در افراد بالای 45 سال از 15 به 20 درصد رسیده است. (جزئیات بیشتر)



رئیس شورای اسلامی استان خوزستان عنوان کرد:
می خواهند با فضاسازی رسانه ای ادامه انتقال آب از کارون، کرخه و دز را توجیه کنند

در صورتی که کشاورران خوزستانی به علت کم آب بودن کارون حق کشت تابستانه ندارند با فصاسازی رسانه ای در خصوص سیل اخیر و پرآب نشان دادن خوزستان باعث ایجاد خسارت شده و می خواهند ادامه انتقال آب از سرچشمه های کارون، کرخه و در را توجیه کنند. (جزئیات بیشتر)



سیل زده ایم یا سیاست زده؟!

متاسفانه داریم برای مافیای انتقال اب از سرشاخه های کارون خبر رسانی و خوراک خبری ایجاد می کنیم و در تعجبم از سیمای خوزستان که چطور شده امروز اینقدر به روز شده این ها بزرگنمایی خبر طغیان چیزی جزء تایید انتقال آب نیست. (جزئیات بیشتر)



بیکاری دو هزار نفر پس از سیل در دزفول

عظيم سرافراز روز يكشنبه در نشست خبري با اصحاب رسانه دزفول در شوراي اسلامي اين شهر افزود: 100 پيمانكار شهرداري در اين سيلاب خسارت ديدند ضمن اينكه بسياري از واحدهاي تجاري و طرح هاي شهرداري در ساحل رودخانه دز آسيب ديده و يا تخريب شده اند كه به بيكاري نيروهاي شاغل در آنها منجر شده است. (جزئیات بیشتر)



گزارش تصویری/ طغیان رودخانه دز دزفول

طغیان رودخانه و سر ریز شدن آب پشت سد دز باعث آبگرفتگی روستاهای اطراف این رودخانه شده است. (جزئیات بیشتر)



رییس اتحادیه گلخانه داران خوزستان عنوان کرد:
همه گلخانه های استان ورشکسته شده اند

قاسم شریفی اظهار کرد: بسیاری از سازمان ها پشتیبانی لازم را از گلخانه داران نکردند به همین خاطر گلخانه های خوزستان در وضعیت وخیمی بسر می برند.

رییس اتحادیه گلخانه داران صیفی جات خوزستان گفت: هم اکنون بیش از150 گلخانه غیر فعال در استان داریم و همه ورشکست شده اند. (جزئیات بیشتر)



حضور نمایندگان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خوزستان؛
پیگیری های رضایی در خصوص سیلاب روزهای اخیر

علی میرنام رییس دفتر ارتباطات مردمی دکتر محسن رضایی در اهواز به خبرنگار ما گفت: هیاتی به سرپرستی سردار میرزاده از سوی دکتر رضایی وارد خوزستان شد تا ضمن حضور در مناطق مختلف شمال و جنوب خوزستان و دیدار با مردم این مناطق گزارشی از آخرین وضعیت سیل زدگان و خسارت های سیلاب اخیر تهیه و جهت پیگیری های بعدی به ایشان ارایه کنند. (جزئیات بیشتر)

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار