کد خبر: ۲۱۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵ 17 April 2016


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری مسابقه همای رحمت به مناسبت میلاد امیرالمؤمنین امام علی (ع) در استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، سیدموسی حسینی کاشانی از برگزاری مسابقه کتبی همای رحمت به مناسبت تقارن میلاد امیرالمؤمنین با ایام اعتکاف خبر داد.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ عترت، معاونت قرآن و عترت اداره کل ارشاد اقدام به برگزاری مسابقه کتبی تحت عنوان همای رحمت می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، گفت: سئوالات این مسابقه از کتاب شریف نهج البلاغه طراحی و آماده شده است که پرسشنامه و پاسخنامه به همراه کتاب نهج‌البلاغه بین معتکفین اهدا خواهد شد.

حسینی کاشانی افزود: این مسابقه دارای دو بخش بوده که بخش اول مربوط به حکمت‌های نهج‌البلاغه و بخش دوم در مورد نامه‌های امیرالمومنین است.

گفتنی است پس از اتمام اعتکاف پاسخ‌نامه‌ها جمع‌آوری و تحویل معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌شوند و پس از قرعه‌کشی در جشن رمضان به همراه اختتامیه پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت البرز از نفرات برگزیده تجلیل به عمل خواهد آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار