رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود:
به گزارش تابناک سمنان،رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود گفت: نداشتن خودباوری، وابستگی مزمن به نفت، بیکاری و اقتصاد تک‌محصولی از عمده‌ترین نقاط ضعف ما در اجرای اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۲۱۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱ 17 April 2016

دومین یادواره شهدای دانشجویی این شهرستان پیش از ظهر امروز در مجموعه فرهنگی دانشگاه پیام نور شاهرود برگزار شد.

رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود در این یادواره ضمن تقدیر از خانواده‌های شهدای دانشجو اظهار کرد: جنگ تحمیلی با توان و قدرت نیروی مقاومت بسیج به سرانجام و پیروزی رسید و جوانان و رزمندگان اسلام بدون اتکا و نگاه به بیگانه در مقابل تمام مستکبران و دشمنان اسلام ایستادند.

علی شاهینی ادامه داد: به همین منظور در برنامه اقتصاد مقاومتی باید از همین نیروها و تجربیات هشت ساله دفاع مقدس به‌صورت کاملاً واقعی و عملی استفاده کرد.

وی گفت: عدم اعتماد و اطمینان به آمریکا و غرب، توکل به خداوند متعال، تکیه بر نیروهای کارآمد داخلی، بهره‌مندی از توان و ظرفیت‌های ارزشمند بسیج، استفاده از تجربیات هشت ساله دفاع مقدس، پیروی و اطاعت محض از مقام معظم رهبری و تداوم راه شهدا لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است.

رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود افزود: عدم خودباوری، فساد اداری و اقتصادی، بهانه‌جویی و اظهار یأس، ناتوانی و ناامیدی از لطف الهی، کم‌توجهی به نقش و همراهی مردم، وابستگی مزمن به نفت، بیکاری و اقتصاد تک‌محصولی از عمده‌ترین نقاط ضعف ما در اجرای اقتصاد مقاومتی است.

همچنین در این مراسم عباسی از راویان دفاع مقدس به ذکر خاطراتی از جنگ تحمیلی پرداخت و بر حمایت و اطاعت از مقام معظم رهبری تأکید کرد.

در بخش دیگری از این یادواره از تعدادی خانواده‌های شهدای دانشجو تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

پخش کلیپ، فضاسازی محوطه دانشگاه و برگزاری مسابقات مختلف از دیگر برنامه‌های یادواره شهدای دانشجوی شهرستان شاهرود بود.

این یادواره شهدا که به همت بسیج دانشجویی و مدیریت فرهنگی دانشگاه پیام نور شاهرود برگزار شده است تا سه روز ادامه خواهد داشت.

در این مراسم رؤسای دانشگاه‌ها، خانواده شهدای دانشجو، مدیران دستگاه‌های اجرایی، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان و مسئولان بسیج دانشجویی حضور داشتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار