شهردار يزد از آغاز احداث زمين هاي ورزشي در محلات اين شهر خبر داد و گفت: در اين خصوص مكان هاي مناسبي در محلات يزد جانمايي شده و به محض ابلاغ بودجه كار ساماندهي اين زمين ها آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۲۱۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸ 17 April 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا عظيمي زاده در دويست و هفتاد و پنجمين نشست شوراي شهر يزد افزود: در سال جديد منتظر اعلام و ابلاغ بودجه شهرداري هستيم تا سازمان هاي زيرمجموعه هرچه سريعتر كار خود را آغاز كنند.

وي با قدرداني از خدمات ارزنده آتش نشاني در مهار آتش در شهرك صنعتي يزد، همكاري مسئولان اين شهرك در احداث پايگاه آتش نشاني در آن محدوده با توجه به ضرورت موجود خواستار شد.
شهردار يزد در خصوص برخورد با دستفروشان و متكديان خياباني اظهار كرد: به زودي با اضافه شدن نيروهاي جوان به اجرائيات شهرداري تحولاتي انجام مي شود و با برنامه ريزي مطلوب در راستاي رفع اين مشكل اقدام خواهد شد.
شهرداري يزد با حدود 99 كيلومتر مربع محدوده خدماتي و نظارتي با همكاري سه منطقه، يك ناحيه و 11 سازمان فعاليت مي كند.
بر اساس آخرين سرشماري عمومي نفوس و مسكن جمعيت شهرستان يزد 526 هزار و 276 نفر و حدود نيمي از جمعيت استان است.
** ابراز تاسف از شايعه سازي برخي رسانه ها
رئيس شوراي اسلامي شهر يزد نيز در اين نشست با اشاره به مطالبي كه برخي افراد بدون اطلاع و آگاهي و بر اساس شنيده ها در سايت ها و گروه هاي اجتماعي منتشر مي كنند گفت: در چند ماه اخير شايعه هاي زيادي از شوراي اسلامي شهر يزد در برخي رسانه ها منتشر شده كه كاملا كذب است.
حجت الاسلام عباس زارع با ابراز تاسف از نشر اكاذيب در مواردي كه به پاداش ها و حق الزحمه نشست هاي شوراي اسلامي شهر يزد ايراد شده اعلام كرد: اين موارد در زمان مناسب قابل پيگيري حقوقي خواهد بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار