فرماندار اهواز خبرداد:
این سخنرانی در حمایت برخی کاندیداهای انتخابات در اهواز ترتیب داده شده بود که باتوجه به قوانین، تبلیغات پیش از موعد محسوب می شود.
کد خبر: ۲۱۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲ 13 April 2016

اسماعیل ارزانی بیرگانی فرماندار شهرستان اهواز در گفتگو با خبرنگار تابناک خوزستان اظهار کرد: سخنرانی حمیدرضا حاجی بابایی که قرار بود شامگاه چهارشنبه در مسجد ارشاد اهواز برگزار شود به دلیل عدم دریافت مجوز از شورای فرمانداری اهواز لغو شد.

وی افزود: این سخنرانی در حمایت برخی کاندیداهای انتخابات در اهواز ترتیب داده شده بود که باتوجه به قوانین، تبلیغات پیش از موعد محسوب می شود.

ارزانی با اشاره به لغو سخنرانی دکتر معین در اهواز عنوان کرد: سخنرانی مصطفی معین نیز که قرار بود روز دوشنبه 23 فروردین در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شود، به دلیل عدم دریافت مجوز از هیات نظارت دانشگاه لغو شده بود.

وی خاطرنشان کرد: برای سخنرانی در دانشگاه ها نیاز به دریافت مجوز از هیات نظارت دانشگاه که متشکل از نماینده رئیس دانشگاه، نماینده ولی فقیه و نماینده وزیر می باشد اما برگزاری مراسم سخنرانی در سطح شهر نیازمند اخذ مجوز از فرمانداری است.


به گزارش تابناک خوزستان؛ قرار بود سخنرانی حمیدرضا حاجی بابایی در حمایت از کاندیداهای اصولگرای و سخنرانی مصطفی معین در حمایت از کاندیداهای اصلاح طلب دراهواز برگزار شود که هردوی آنها لغو شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
بنده خدا وزیرررر آموزش وپرورش چی برای گفتن داره؟؟!
یک فرهنگی
|
-
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
این آقای حاجی بابایی که همشهری ما هم هست انصافا آموزش وپرورش را به روز سیاه نشاند.یک نمونه آن استخدام هزاران نیرو به اسم نیروی خدماتی است که اکثریت آنها بخصوص در مناطق محروم به عنوان معلم تدریس می کنند .تصور بفرمایید یک دیپلم بدون طی هیچ دوره ای به عنوان معلم به دانش آموزان درس می دهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار