به دنبال بداخلاقی انتخاباتی اخیر اعلام شد:
وکیل سید کاظم موسوی کاندیدای اصولگرای مجلس دهم گفت: طبق مدارک و مستندات موجود حکم محکومیت منتشر شده در فضای مجازی علیه سیدکاظم موسوی جعلی و مستوجب پیگرد قضائی است.
کد خبر: ۲۱۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 13 April 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از فارس از اردبیل اکبر عبدالخالق جهت روشنگری و پرده‌برداشتن از بداخلاقی انتخاباتی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: در آستانه یکی از سرنوشت‌سازترین روزهای انقلاب و کشور هستیم تا یکی از شعائر انقلاب اسلامی در مسیر تعمیق اهداف انقلاب اسلامی تحقق پیدا کند و آن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی با انتخاب نماینده‌ای شایسته و اصلح است که بتواند در عرصه قانون‌گذاری شایسته و مناسب عمل کند.

وکیل حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی کاندیدای اصولگرای مجلس دهم گفت: با مدارک و مستنداتی که وجود دارد، در مقابل همه تهمت‌ها و شایعاتی که علیه نماینده سابق اردبیل در مجلس و کاندید راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس دهم به وجود آوردند، سعی کردیم تا روشنگری‌های واقعی انجام شود.

وی تصریح کرد: در آغاز مرحله دوم انتخابات عده‌ای سعی می‌کنند با تکرار برخی شایعات و ابهامات که در دوره نهم انتخابات مجلس نیز وجود داشت چهره کاندیدای اصولگرای راه‌یافته به دور دوم را با موجی از تهمت‌ها، تخریب‌ها و افتراها خدشه‌دار کنند.

وی گفت: البته در زمان تبلیغات دوره نهم مجلس نیز عده‌ای به دروغ تهمت‌ها و افتراهایی به ایشان زدند تا ایشان را تخریب کنند

حکم قضایی منتشر شده اخیر در فضای مجازی جعلی و ساختگی است

وکیل حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی اظهار کرد:‌ عده‌ای با توجه به توان این نیروی اصولگرا در مرحله دوم انتخابات حوزه اردبیل، نیر، نمین و سرعین در روزهای اخیر اقدام به جعل حکم قضایی و پخش آن در فضای مجازی و سطح شهر کردند مبنی بر اینکه سید کاظم موسوی به خاطر واردات دام محکوم شده است.

عبدالخالق گفت: جای تأسف و تأثر شدید برای طراحان این عمل مجرمانه است که معلوم نیست، می‌خواهند به چه قیمتی به مقاصد پست خود برسند که چنین جسارتی را انجام دادند و در مسیر تخریب چهره ولایی و مردمی موکلم حتی احکام و اسناد قضایی را جعل کرده‌اند.

وی افزود: ما از مرجع تظلم‌خواهی شهرستان اردبیل و در رأس آن دادستان و بازپرس محترم شعبه پنج دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل تشکر می‌کنیم که پس از وصول شکایت سریعاً وارد عمل شده و با دستورات قاطع و با همکاری پلیس فتا نسبت به ردیابی و شناسایی نشر کنندگان این حکم جعلی اقدام و به زودی نتیجه آن مشخص می‌شود.

وکیل حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در مورد حکم جعلی و ساختگی منتشر شده علیه سید کاظم موسوی بیان کرد: ‌با نگاه اول به این حکم جعلی حتی افراد بی‌سواد و ناآگاه به راحتی می‌توانند تشخیص بدهند که حکم منتشر شده جعلی است و هر چند که ما عالم بر جعلی بودن این حکم ساختگی بودیم ولی برای اثبات مظلومیت و حقانیت موکل از ریاست محترم کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران استعلام شد تا مردم شریف بدانند که اصلا چنین قاضی و شعبه‌ای در آن مکان وجود نداشته و موضوع از اساس تکذیب شده و در حقیقت حکم جعلی بوده است.

عبدالخالقبیان کرد: دیگر دوران عوام‌‌فریبی و اقدامات تخریبی تمام شده و بعد از گرفتن پاسخ استعلام از دادگاه عمومی و انقلاب تهران مشخص شد، شعبه 114 که حکم جعلی به نام آن شعبه جعل شده بود یک شعبه صرفا حقوقی است نه کیفری و این شعبه در آدرس پارک شهر وجود خارجی ندارد و همچنین قاضی این شعبه از بدو تأسیس آقای محمودیان بوده و شماره دادنامه‌های تهران با شماره دیگری شروع می‌شود، لذا مشخص شد که این حکم اصالت نداشته و کاملاً جعلی است.

انتشار دهندگان حکم جعلی شناسایی و در دام قانون گرفتار خواهند شد

وکیل سید کاظم موسوی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: همچنان عده‌ای سعی می‌کنند با آبروی ایشان بازی کنند و مانعی در مسیر یک خدمتگزار که حاضر نیست به خاطر نام و اعتلای استانش به دیگران باجی بدهدبه وجود آورند که قطعاً مردم بسیاری از حقایق را می‌دانند و قطعا"متهمان انتشار این حکم جعلی شناسایی شده و به زودی در دام قانون گرفتار می‌آیند.

عبدالخالق بیان کرد: افرادی که در فضای مجازی هر از چند گاهی موکل و حامیان موکل بنده را مورد بی‌مهری قرار می‌دهند، تهمت و افترا می‌زنند و سعی در تشویش اذهان عمومی دارند، به آنها هشدار می‌دهم که از طریق مجاری قانونی پیگیری می‌کنیم و عقب‌نشینی در این زمینه به هیچ‌وجه وجود ندارد.

وی در پایان سخنان خود اظهار کرد: مردم مؤمن و با ایمان اردبیل بدانند که قطعاً افراد خطاکار در مسیر تخریب این شخصیت با پیگیری مراجع قضائی شناسایی و به دور از اغماض و گذشت تنبیه و مجازات می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار