فرماندار بیله سوار مغان از ایمن سازی نقاط حادثه خیز این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸ 10 April 2016

آرام حلیم روز یکشنبه در بازدید از پروژه ترانشه برداری و حذف نقاط پر حادثه جاده اصلی محور بیله سوار به گرمی در مسیر واقع در سه راه خروسلو گفت: برخی خاکریزها و تراشه ها که موجب کاهش دید راننده از مسیر پیش رو شده بود توسط راهداری حذف شد تا رانندگان با دید کافی و اطلاعات بیشتر از پیچ ، قوس ، سربالایی و سرپایینی جاده رانندگی کنند.
وی افزود: برای حذف نقاط پر خطر این جاده که در محور بیله سوار به گرمی قرار دارد یک میلیارد و 500 میلیون ریال از طریق راه و شهرسازی شهرستان هزینه شده و 350 متر از این مسیر گاردریل می شود.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری بیله سوار ، او گفت: با اجرای عملیات تراشه برداری ایمنی تردد در این مسیر افزایش خواهد یافت.
وی افزود: با توجه به سفر مسافران و گردشگران زیادی به این شهرستان برای جذب اعتبارات بیشتر و ایمن سازی راه های ارتباطی این شهرستان تلاش خواهد شد.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل واقع شده و 68 کیلومتر با جمهوری آذربایجان مرز مشترک دارد.
مزار سربازان گمنام ، تپه دمیرچی ، شهر کندویی روستای پتلقان ، درخت چنار ، شکارگاه های خروسلو ، قیز قلعه سی ، کشتزار های دانه های روغنی و غلات ، کاروانسرای مخروبه در منطقه شورگل خروسلو ، بازارچه مرزی و پارک تپه نرگس از آثار دیدنی بیله سوار مغان است.
روزانه حدود سه هزار مسافر از طریق گمرک مرزی بیله سوار مغان بین دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان تردد می کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار