کد خبر: ۲۰۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰ 09 April 2016


مدير شركت ملی پخش فرآورده های نفتی استان البرز از توزيع و مصرف ۶۳ ميليون ليتر بنزين در ايام تعطيلات نوروز و افزايش يک درصدی مصرف اين فرآورده در مقايسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

ابراهیم توسلی در گفتگو با مهر اظهار کرد: در حال حاضر استان البرز دارای ۶۳ جايگاه عرضه سوخت مايع است كه با برنامه ريزی و نظارت های لازم تمامی جايگاه ها در تعطيلات نوروز فعال بودند و سوخت مورد نياز همشهريان و مسافرين نوروزی را به نحو مطلوب تامين و عرضه کردند.

وی ميزان مصرف انواع بنزين استان البرز از بيستم اسفندماه ۱۳۹۴ تا پايان روز پانزدهم فروردين سال جاری را ۶۳ ميليون ليتر اعلام كرد و افزود: از اين ميزان ۳۰ ميليون ليتر بنزين معمولی ۴ ميليون ليتر بنزين سوپر و ۲۹ ميليون ليتر بنزين يورو ۴ بوده است.

توسلی تصریح كرد: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ بيشترين مصرف بنزين به ميزان ۳ ميليون ليتر و سيزدهم فروردين ماه سال جديد كمترين ميزان مصرف با يک ميليون و پانصد هزار ليتر بوده است.

وی در ادامه افزود: در همین مدت بيش از ۹ ميليون ليتر نفتگاز در بخش حمل و نقل استان البرز مصرف شده است كه در مقايسه با سال قبل از كاهش ۱۷ درصدی و به دليل اجرای طرح پيمايش برخوردار بوده است.

مدير شركت ملی پخش فرآورده های نفتی استان البرز در پایان به حوزه نظارت ها اشاره کرد و گفت: با هدف تأمين سوخت مورد نياز شهروندان و مسافرين نوروزی با تشكيل کارگروه بازرسی جايگاه های عرضه سوخت مورد پایش مستمر بودند و نظارت بر کار آنها با دقت و حساسیت بالا صورت گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار