رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از پیش‌بینی یک‌هزار نفر معتکف در مراسم اعتکاف ماه رجب امسال این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 10 April 2016

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از پیش‌بینی یک‌هزار نفر معتکف در مراسم اعتکاف ماه رجب امسال این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا،حجت‌الاسلام "حسین گروسی"با اعلام این خبر، افزود: برای این تعداد معتکف ٧ مسجد در سطح شهر و روستاهای شهرستان اسدآباد درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اجرای بیش از ١۵برنامه شاخص به مناسبت مراسم اعتکاف امسال اظهار کرد: ادعیه و جلسات قرآنی، گفتمان دینی، محفل انسی با قرآن، زیارت عاشورا، دعای عهد وام داوود، تجلیل از مسن‌ترین و کوچکترین معتکفان، مسابقات فرهنگی، ایستگاه پاسخگویی شبهات دینی و سخنرانی ٣ شخصیت خارج از استان در مراسم اعتکاف از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در مراسم اعتکاف خواهد بود.

گروسی در ادامه از اعزام ۶٠ مبلغ در کل سطح شهرستان به مناسبت مراسم اعتکاف خبر داد و گفت: برای معتکفان شهرستان مبلغان ویژه درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مراسم جشن اعتکاف و هیئت مذهبی به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) نیز برگزار نمی‌شود، خاطرنشان کرد: در مراسم اعتکاف امسال از افرادی که بیشترین اعتکاف را طی امسال و سال‌های گذشته داشته‌اند، تجلیل خواهد شد.

وی افزود: در مراسم سال گذشته اعتکاف بیش از ٧٠٠ نفر از معتکفان را خواهران تشکیل می‌دادند که پیش‌بینی می‌شود امسال نیز خواهران از حضور پررنگی در مراسم امسال شهرستان برخوردار باشند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار