مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های اصفهان خبر داد
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان اصفهان گفت: آمار ثبت نامی‌های امسال در اعتکاف دانشجویی استان اصفهان حدود 5 هزار نفر است و هنوز ثبت‌نام این مراسم ادامه دارد.
کد خبر: ۲۰۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰ 07 April 2016

حجت‌الاسلام علی تقوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نزدیکی زمان برگزاری اعتکاف دانشجویی رجبیه، درباره استقبال دانشجویان از این مراسم اظهار کرد: این مراسم هرساله برگزار می‌شود و همیشه خواهش و اصرار برای حضور در این مراسم بوده، امسال هم از نهایت ظرفیت مکان‌هایی که برگزاری مراسم را بر عهده‌ دارند استفاده کرده‌ایم.

وی در ادامه در خصوص نحوه ثبت‌نام این مراسم بیان کرد: ثبت‌نام مراسم اعتکاف به دو شکل حضوری و الکترونیکی انجام می‌شود که در دانشگاه اصفهان به‌ صورت تمام الکترونیک در حال انجام است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان اصفهان، هدف از برگزاری مراسم اعتکاف در دانشگاه را تقویت نشاط معنوی میان دانشجویان برشمرد و افزود: حضور در مراسم معنوی اعتکاف افزایش انگیزه و دلبستگی به فرهنگ دینی و الهی را در میان دانشجویان در بردارد که همه‌ ساله این حرکت در استان انجام می‌شود.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه اصفهان آمار ثبت نامی‌های امسال را حدود 5 هزار نفر خواند و گفت: هنوز ثبت‌نام این مراسم معنوی ادامه دارد، در دانشگاه اصفهان نیز 800 نفر شرکت‌کننده داریم.

تقوی دانشگاه‌های برگزارکننده این مراسم را دانشگاه اصفهان، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه آزاد اصفهان، دانشگاه پیام نور اصفهان و دانشگاه کاشان برشمرد و افزود: دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه می‌توانند در این مراسم شرکت کنند.

وی در پایان زمان برگزاری این مراسم را همزمان با برگزاری سراسری آن در کشور از دوم تا چهارم اردیبهشت همزمان با سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم ماه مبارک رجب در مساجد سراسر کشور برگزار بیان کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار