مهندس شریفی: كار با مردم، والاتر و ارزشمندتر از كار برای مردم است
کد خبر: ۲۰۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 06 April 2016
دانش آموزان بهورزی به همراه مدیر مرکز آموزش بهورزی غرب اهواز با رییس مرکز بهداشت، دیدار کردند.

مهرداد شریفی رییس مرکز بهداشت غرب اهواز در این نشست، ضمن تبیین جایگاه ارزشمند بهورز در نظام شبکه ، خطاب به دانش آموزان بهورزی گفت: پاسداری از والاترین سرمایه روستا، موهبت و رسالتی بزرگ است که به شما سپرده خواهد شد و به عنوان پرچمدار بومی ارائه خدمات سلامت، با ایثار ، اخلاص ، بردباری و آگاهی و شناخت کامل نسبت به مردم منطقه تحت پوشش،باید بتوانید بخوبی رسالت خود را ادا کنید. وی در بخش دیگری از سخنان خود، بر اهمیت جلب مشارکت مردم در ارتقای سلامت تاکید کرد و افزود: کار برای مردم بسیار پسندیده است اما کار با مردم ، والاتر و ارزشمند تر است.

وی ارتباط موثر و مستمر با اهالی و اعضای شورای روستا را رمز موفقیت و محبوبیت یک بهورز دانست و ضمن تقدیر از مربیان بهورزی در امر آموزش و پرورش بهورزان، ابراز امیدواری کرد: مربیان بهورزی در کنار آموختن دانش ، پرورش مهارتهای شغلی و ارتباطی و ارائه الگوهای رفتار و اخلاق شایسته اداری، انسانی ، اسلامی به دانش آموزان را مد نظر قرار دهند و مفاهیم تلاش ، پیگیری تا حصول نتیجه و تعهد را در ایشان نهادینه سازند.  

شایان ذکر است که: دانش آموزان دوره 25 بهورزی که در حال حاضر در مرکز آموزش بهورزی غرب اهواز، تحصیل می کنند ، پس از طی دو پایه تحصیلی و موفقیت در آزمونها، در روستاهای غرب و شرق اهواز- باوی-حمیدیه و کارون به ارائه خدمت خواهند پرداخت .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار