طی حکمی از سوی رئیس حوزه هنری کشور؛
به گزارش تابناک سمنان،طی حکمی از سوی محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری کشور داود یار احمدی به عنوان رئیس حوزه هنری سمنان شد
کد خبر: ۲۰۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸ 06 April 2016

متن کامل حکم مومنی شریف رئیس حوزه هنری کشور به شرح زیر است:

جناب آقای داود یاراحمدی نظر به پیشنهاد مدیرکـل محترم امـور استانها و مجلس حوزه هنری و با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمندتان، به موجب این حکم برای مدت سه سال به‌عنوان رئیس حوزه هنری استان سمنان منصوب مي‌شويد.

استان سمنان دارای تمدنی کهن در تاریخ ایران اسلامی است، و از دیرباز شاهراه تشرف زائران آستان مقدس رضوی بوده ‌است و مردم این استان ارادت خود را به اهل بیت عصمت و طهارت به اثبات رسانده‌اند. مردم متدینی که در دل کویر، شهر هزار مسجد را بنا نهاده‌اند. در تاریخ معاصر نیز بر تارک این استان نام علما و شهدای بزرگی می‌درخشد كه هر يك موجب افتخار اين سرزمين است.

شايسته است با توجه به این سابقه درخشان در طول دوران مدیریت شما با تأکید بر اساسنامه و سند راهبردی و سیاست‌های ابلاغی حوزه هنری، شاهد تولید آثار برجسته هنری باشیم و همچنین جذب و تربیت هنرمندان جوان و متعهد را در سرلوحه برنامه خود قرار دهید.

دوام موفقیت و سربلندی در خدمت صادقانه و خستگی‌ناپذیر را برای شما و سایر همکاران محترم از درگاه خدای متعال خواستارم.

داود یاراحمدی که پیش از این سرپرستی حوزه هنری سمنان را بر عهده داشته، یکی از برجسته‌ترین کارتونیست‌های کشور است که چندین جایزه بین‌المللی را نیز از آن خود کرده است.

این گرافیست برجستهکه سابقه مدیر هنری روزنامه جام جم ،گفتار سبز، فرهیختگان و سردبیری و مدیر مسئولی نخستین رسانه اختصاصی هنر کشور(ارتنا) را نیز در کارنامه هنریخود دارد؛ سال‌ها در روزنامه‌های سراسری و مجلات فرهنگی-هنری معتبر قلم زده است.

وی که سابقه دریافت 35 جایزه ملی و بین‌المللی و از جمله عنوان برتر جشنواره‌های ترکیه، رم ایتالیا، چین، ژاپن، و... را در کارنامه هنری خود دارد علاوه بر کاریکاتور در رشته‌های عکاسی، طراحی و فیلمسازی‌ مستند کارنامه درخشانی دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار