شهردارخرم آباد:
یحیی عیدی بیرانوندشهردار خرم آباد با ارائه گزارش عملکرد شهرداری خرم‎آباد در سال 94گفت : با پیگیری‎های به‎عمل آمده ساخت‎سازهای غیرقانونی تقریبا به صفر رسیده است و حتی ساخت‎وسازهای غیرقانونی پیش از این نیز در معرض تخریب هستند تا به این وسیله در روزهای پیش رو بخشی ازاملاک دولتی آزادسازی شوند.
کد خبر: ۲۰۷۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ 05 April 2016



به گزارش تابناک لرستان ،یحیی عیدی بیرانوندشهردار خرم آباد با ارائه گزارش عملکرد شهرداری خرمآباد در سال 94گفت : با پیگیریهای بهعمل آمده ساختسازهای غیرقانونی تقریبا به صفر رسیده است و حتی ساختوسازهای غیرقانونی پیش از این نیز در معرض تخریب هستند تا به این وسیله در روزهای پیش رو بخشی ازاملاک دولتی آزادسازی شوند.

برپایه این گزارش شهردار خرمآباد در اولین جلسه شورای شهر خرمآباد در سال 95 از کسب رتبه نخست در ارائه خدمات نوروزی به گردشگران توسط شهرداری برای اولین بار در لرستان خبر داد وبیان کرد: خوشبختانه رضایت نماینده ولی فقیه در لرستان، استاندار، فرماندارو صداوسیما جلب شد.

وی افزود: نکته خیلی مهم این بود که نماینده محترم ولی فقیه در لرستان پس از بادید از سایت‌های اسکان نوروزی طی تماس تلفنی با مدیرکل صداوسیمای لرستان از وی خواست تا عملکرد نوروزی شهرداری خرمآباد مستندسازی شده و به تصویر درآید و سپس برای پخش به مرکز صداوسیما در تهران ارسال شود تا این عملکرد بهعنوان یک الگو در کشور معرفی شود.

عیدیبیرانوند در رابطه با نوع خدمات رایگان به مهمانان نوروزی تصریح کرد: در مجموع 400 چادر توسط شهرداری در چهار پارک سطح شهر خرم‌آباد جهت سکونت مهمانان نوروزی برپا شد که در کنار آن پتو، هیتر برقی، نوروزنامه‌، برپایی جشن و جنگ و مراقبت 24 ساعته از سایت‌های نوروزی بهصورت رایگان به مهمانان عزیز نوروزی تعلق گرفت.

وی ادامه داد: برای اطلا‌عرسانی به گردشگران، ویژه‌نامهای تحت عنوان نوروزنامه منتشر و در آن اخبار و اطلاعات از جمله وضعیت آب و هوا، معرفی مناطق گردشگری، اطلاعات جادهها و دیگر موارد مورد نیاز درج شد که روزانه در اختیار مهمانان نوروزی قرار میگرفت.

عیدی بیرانوند همچنین در جلسه شورای شهر خرم‌آباد خاطرنشان کرد بهعلت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه، حجم زیادی از توان شهرداری صرف پاکسازی تبلیغات کاندیداها شد که خوشبختانه نتیجه آن مشهود بود. با این حال شهرداری توانست بهخوبی خود را برای ایام نوروز آماده کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار