سرمربي و بازيكنان يزدي تيم ملي فوتبال ساحلي ايران در مراسمي از سوي محمود گودرزي وزير ورزش و جوانان تجليل شدند .
کد خبر: ۲۰۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰ 05 April 2016

به گزارش تابناک یزد،اين مراسم در حضور جمعي از مسئولان ورزش و اجرايي و دست اندركاران باشگاه گلساپوش يزد در زمين محمود آباد اين استان برگزار شد.

در اين مراسم ابتدا وزير ورزش و جوانان و هيات همراه از نزديك با حضور در ورزشگاه سلمان محمود آباد در جريان تمرينات تيم گلساپوش يزد به عنوان قهرمان ليگ برتر فوتبال ساحلي كشور قرار گرفتند .
وزير ورزش و جوانان در اين بازديد در سخناني از حمايت هاي شركت گلساپوش در رونق بخشيدن به رشته فوتبال ساحلي و حضور قدرتمندانه با تيم كاملا بومي در ليگ برتر قدرداني كرد .
گودرزي گفت: بازيكنان زيادي از استان يزد ملي پوش هستند و سرمربي تيم ملي فوتبال ساحلي نيز يزدي است كه نشان از ظرفيت بالاي اين استان در اين رشته ورزشي است.
وي اظهار داشت: اميدوارم اين رشته ورزشي با تداوم حمايت جدي مسئولان باشگاه گلساپوش يزد و همراهي مسئولان اجرايي و ورزشي بيش از پيش در سطح اين استان گسترش يابد.
در اين مراسم از محمدحسين ميرشمسي سرمربي يزدي تيم ملي فوتبال ساحلي و همچنين محمدعلي مختاري ، حميد بهزاد پور و سيد علي ناظم بازيكنان يزدي تيم ملي تجليل به عمل آمد.
وزير ورزش و جوانان در سفر روز دوشنبه خود به يزد ضمن شركت در شوراي عالي ورزش، در جمع كاركنان اداره كل ورزش و جوانان استان سخنراني و با خانواده شهداي ورزشكار ديدار و از چند مجموعه ورزشي بازديد كرد.
استان يزد با يك ميليون و 70 هزار نفر جمعيت داراي 47 هيات ورزشي و افزون بر 60 هزار بيمه شده ورزشي است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار