رئیس هیئت کبدی همدان از قضاوت داور همدانی در مسابقات کبدی جوانان آسیا خبر داد.
کد خبر: ۲۰۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ 05 April 2016

رئیس هیئت کبدی همدان از قضاوت داور همدانی در مسابقات کبدی جوانان آسیا خبر داد.

به گزارش فارس،محمود کوثری‌فرد با بیان اینکه کبدی همدان در کشور مطرح است، گفت: کبدی استان با وجود ورزشکاران شاخص همواره در کشور مطرح بوده است.

وی با اشاره به حضور موفق بانوان و آقایان در این رشته ورزشی اظهار کرد: با درخشش کبدی‌کاران استان در مسابقات مختلف در دو بخش آقایان و بانوان شاهد حضور این ورزشکاران در تیم‌های ملی هستیم.

رئیس هیئت کبدی استان همدان افزود: امسال نیز ورزشکاران استان به اردوی تیم ملی در دو بخش آقایان و بانوان دعوت شدند که ورزشکار دعوت شده در بخش بانوان به دلیل مسائل شخصی از حضور در اردو انصراف داد.

*حضور کولیوند در چهارمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی کبدی جوانان

وی به لیست 15 نفره دعوت‌شدگان به اردوی جوانان پسر اشاره کرد و ادامه داد: مرتضی کولیوند ورزشکار دعوت شده استان به چهارمین اردوی آمادهسازی تیم ملی کبدی جوانان است که همراه 14 بازیکن دیگر در اردو حضور دارد.

کوثری‌فرد اضافه کرد: کیانوش سلیمانی داور برجسته کبدی استان دیدار‌های کبدی جوانان آسیا را در ارومیه قضاوت خواهد کرد.

این مسئول با بیان اینکه هنوز تقویم ورزشی سال جاری تنظیم نشده است، تصریح کرد: تقویم ورزشی استان براساس برنامه‌های فدراسیون و پس از برگزاری مجمع فدراسیون در ارومیه تنظیم خواهد شد.

وی یادآور شد: هیئت کبدی استان در نظر دارد امسال قوی‌تر، جدی‌تر و دقیق‌تر برای حضور در مسابقات مختلف برنامه‌ریزی کند.

کوثری‌فرد با اشاره به حضور تیم بانوان در لیگ دسته یک خاطرنشان کرد: اردیبهشتماه اعزام تیم بانوان ملایر به رقابت‌های لیگ دسته یک را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به زمان اعزام بانوان برنامه تمرینی سه جلسه در هفته برای آمادگی بیشتر در حال پیگیری است.

این مسئول به حضور تیم‌های آقایان در لیگ برتر و لیگ دسته یک اشاره کرد و افزود: تیم کبدی آقایان کبودراهنگ در لیگ برتر حضور خواهد داشت و تیم کبدی آقایان شهرستان بهار نیز در لیگ دسته یک به مصاف حریفان می‌رود.

کوثری‌فرد گفت: این هیئت با اجرای برنامه‌های دقیق و پیگیری تمرینات منظم کبدی‌کاران استان به کسب موفقیت‌های بیشتر در سال جاری امیدوار است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار