کد خبر: ۲۰۶۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰ 03 April 2016

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز گفت: با تمهیدات اندیشیده شده امسال رشد و توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای را در استان البرز خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسن عزیزی ظهر امروز در همایش روز زن اظهار داشت: استان البرز ظرفیت و استعدادهای بسیاری برای رشد رشته‌های فنی و حرفه‌ای دارد.

وی ادامه داد: از آنجایی که یکی از مهمترین راهکارها برای توسعه اشتغال فراگیری و کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای است لذا لازم است تا با ارتقای رشته‌های فنی و حرفه‌ای مسیر توسعه مهارت‌ها را نیز در بین افراد گسترش دهیم.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان البرز خاطر نشان کرد: سال گذشته استان البرز در اعزام و برپایی المپیادهای ملی اقدامات بسیار مناسبی را انجام داد و در این راستا توانست رتبه‌های برتر را نیز کسب کند.

عزیزی افزود: سال گذشته استان البرز توانست در ارائه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای به افراد نیز به موفقیت‌هایی دست پیدا کند و این مهم توانست در رشد اشتغال نیز تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه آگاهی دادن به افراد جویای کار در خصوص فراگیری رشته‌های فنی و حرفه‌ای یکی از مهمترین اولویت‌ها باشد گفت: از آنجایی که داشتن مهارت یکی از مهمترین مسائلی است که افراد جویای کار باید به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند لذا با حضور در مراکز فنی و حرفه‌ای و کسب مهارت‌های لازم می‌توانیم مسیر اشتغالزایی را بهتر برای خود ایجاد کنیم و در بازار کار بهتر جذب شویم.

عزیزی با بیان اینکه در سال گذشته 15 هزار و 345 نفر در این استان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند، اظهار داشت: با توجه به وجود مراکز فنی و حرفه‌ای فعال در این استان باید امسال تعداد افراد بیشتری را در این خصوص آموزش دهیم.

در ادامه این مراسم از بانوان برتر این اداره کل تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار