بسته خبری؛
بسته خبری "پربازدیدها" محبوب ترین و پربازدیدترین خبرهای یک هفته اخیر که توسط تابناک خوزستان منتشر شده اند را برای عموم مخاطبان قرار داده است.
کد خبر: ۲۰۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 03 April 2016
پلاک اروندی ها نگران نباشند؛
آخرین خبر از وضعیت خودروهای اروندی

عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان در اقدامی خاص با همراهی شورای تامین استان محدودیت تردد خودروهای پلاک اروندی را ابتدا به 120 کیلومتر و سپس به تمامی مناطق استان خوزستان مجاز اعلام کرد. (جزئیات بیشتر)


حجت الاسلام شفیعی:
در تحقق اقتصاد مقاومتی هیچ کسی مستثنی و غیرمسئول نیست

مسئولان اجرایی و مدیران کشور در سطوح مختلف برای تحقق اقتصاد مقاومتی بار سنگینی به دوش دارند و البته هیچ کس و شخصی از آحاد ملت بزرگ ایران در این حرکت بزرگ، مستثنی و غیرمسئول نیست اما روشن است که مرتبه و میزان مسئولیت و مأموریت متفاوت است. (جزئیات بیشتر)



رئیس بنیاد شهید کشور در سفر به خوزستان:
شهدای مدافع حرم حق بزرگی گردن کشور دارند

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی گفت: شهدای مدافع حرم حق بزرگی گردن این ملت دارند و باید آنها را تکریم کرد. (جزئیات بیشتر)



 سه تصادف، در 24 ساعت 20 مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: در 24 ساعت گذشته، بر اثر وقوع سه فقره تصادف در جاده های خوزستان، 20 نفر مصدوم شدند. (جزئیات بیشتر)



 اولین مجله خبری تحلیلی استان خوزستان منتشر شد

نشریه زادبوم با مدیر مسئولی مهدی مکارمی، در بخشهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و هنری از اردیبهشت ماه آینده هر هفته منتشر خواهد شد. (جزئیات بیشتر)



فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان:
هنرمندان در زمینه راهیان نور پای کار بیایند

سردار حسن شاهوارپور گفت: از حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور می‌توان صدها فیلم و سریال ساخت و هنرمندان باید در این زمینه پای کار بیایند، حس و حال مناطق عملیاتی می‌تواند با این تولیدات به مردم منتقل شود. (جزئیات بیشتر)



خطیب نماز جمعه اهواز:
ولایت فقیه نعمتی است که خدا به ما داد

حجت الاسلام حاجتی با اشاره به موضوع پیروی از خط ولایت گفت: ببینیم که امام با آمریکا چه برخوردی را می کردند، ما باید از این نعمت الهی استفاده کنیم، ولایت فقیه نعمتی است که خدا به ما داد. (جزئیات بیشتر)



غرق شدن مادر و دخترش در خوزستان

سرپرست تیم نجات غریق سازمان آب و برق خوزستان از غرق شدن یک مادر و دختر در منطقه زیرکوه در دریاچه سد کارون ۳ خبر داد. (جزئیات بیشتر)

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار