ردیف بودجه مستقل به دانشکده علوم پزشکی شوشتر تخصیص داده شد
کد خبر: ۲۰۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 02 April 2016
قائم‌مقام دانشکده علوم‌پزشکی شوشتر گفت: سال گذشته مدیریت پژوهشی در دانشکده راه‌اندازی شد و پیرو اقدامات انجام‌شده تعداد مقالات رشد پنج برابری داشت.

دکتر امیرهوشنگ باورصاد افزود: دانشجویان دانشکده در سه کنگره کشوری موفق به کسب مقام در بخش‌های ارائه مقاله، سخنرانی و پوستر شدند؛ اولین کتاب دانشجویی دانشکده سال گذشته در مباحث مربوط به رشته پرستاری به چاپ رسید.

وی با بیان اینکه در حوزه آموزش سامانه آموزشی سما جهت امور ثبت‌نام و انتخاب واحد و کارهای فارغ‌التحصیلی خریداری و امور آموزشی دانشکده از دانشگاه علوم پزشکی اهواز مستقل شد، گفت: افزایش تعداد کارکنان و تعداد اعضای هیئت‌علمی از چهار نفر به 10 نفر عضو هیئت‌علمی و تأسیس ساختمان جدید معاونت آموزشی از دیگر اقدامات این بخش در سال گذشته بود.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم پزشکی شوشتر افزود:یکی از اولویت‌های مهم دانشکده در سال جدید تخصیص بودجه مستقل پژوهشی است که این موضوع باید از وزارت بهداشت پیگیری شود تا امور مربوط به تصویب پروژه‌های پایان‌نامه دانشجویان توسط اعضای هیئت‌علمی دانشکده انجام ‌شود .

قائم‌مقام دانشکده علوم پزشکی شوشتر با بیان اینکه باید فضای آموزشی داخل بیمارستان‌ها ایجاد شودگفت: با توجه به اینکه تقریباً از امسال دانشجویان دانشکده دوره کارورزی و کارآموزی خود را آغاز می‌کنند لازم است فضای آموزشی داخل بیمارستان‌ها ایجاد شود.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار