مسئول حوزه گردشگری شهرداری ساری از حضور هفت هزار گردشگر و مسافرداخلی و خارجی در تورهای رایگان ساری گردی نوروزامسال خبرداد .
کد خبر: ۲۰۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 01 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، رضا مردانی گفت: حدود 20 گردشگر از کشورهای آمریکا ، آفریقای جنوبی و اتریش در این تورهای رایگان گردشگری حضور یافتند. 


وی ادامه داد : تورهای ساری گردی گردشگران را به مناطق مختلف دیدنی ساری از جمله خانه تاریخی کلبادی ، حمام وزیری ، مسجد جامع فرح آباد ، مجتمع تفریحی و توریسی دلفین و پارک جنگلی شهید زارع بردند . 


مسئول حوزه گردشگری شهرداری ساری گفت که با توجه به استقبال گردشگران و مسافران نوروزی از تورهای ساری گردی ، تعداد اتوبوس ها انتقال در روزهای برگزاری تور از چهار به شش دستگاه افزایش یافته بود . 


وی با اشاره به اینکه تورهای رایگان ساری گردی از 28 اسفند 94 آغاز شد و تا 12 فروردین 95 ادامه داشت ، افزود : هفتم فروردین بیشترین بازدید کننده از تور رایگان ساری گردی به تعداد 9 دستگاه اتوبوس و 120 دستگاه خودرو شخصی بود .


مردانی افزود : همزمان با تورگردی ، بسته های فرهنگی که در آن شهرستان ساری و آداب و رسوم بومی مازندران معرفی شده ، به گردشگران اهدا شد .


به گفته وی ، برگزاری جشنواره زنده موسیقی سنتی و جشنواره رهاسازی ماهی های قرمز در برخی مکان های تاریخی و پارک های این شهر از دیگر برنامه های نوروزی شهرداری ساری است.


وی از برگزاری تورهای ماجراجویانه نوروز امسال در ساری خبرداد و گفت که در تورهای ساری گردی 600 نفر در تورهای بوم گردی و ماجراجویانه در جنگل های مازندران شرکت کردند.


مسئول حوزه گردشگری شهرداری ساری از برگزاری تور غواصی با حضور 50 نفر نوروز امسال خبرداد.


همزمان با تعطیلات نوروز امسال توررایگان گردشگری در 19 شهرستان مازندران برگزار شد .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار