تابناک هفته
بسته ویژه خبری تابناک خوزستان با عنوان "تابناک هفته" در آخرین روز هر هفته به بازخوانی اخبار منتشر شده توسط تحریریه خواهد پرداخت.
کد خبر: ۲۰۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۵ 01 April 2016
 آخرین خبر از وضعیت خودروهای اروندی

عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان در اقدامی خاص با همراهی شورای تامین استان محدودیت تردد خودروهای پلاک اروندی را ابتدا به 120 کیلومتر و سپس به تمامی مناطق استان خوزستان مجاز اعلام کرد.

اما ماجرا به اینجا ختم نمی شد و پس از تقریباً شش ماه آرامش خاطر صاحبان خودروهای اروندی خبری در برخی سایتها و شبکه های مجازی منتشر شد که به تاریخ ۲۷ اسفندماه ۹۴ باز می گشت که موجب نگرانی مردم استان گردید.

منبع این خبر پایگاه اطلاع رسانی روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران بود که از ابطال بخشنامه استاندار خوزستان مبنی بر تردد خودروهای اروندی در سرتاسر استان خبر می داد؟! (جزئیات بیشتر)



شهدای مدافع حرم حق بزرگی گردن کشور دارند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در اهواز: اظهار کرد: از زمانی که سپاه پاسداران به ما اعلام کند که مدافعان حرم شهید شده اند بلافاصله آنها را تحت پوشش قرار می دهیم.

وی افزود: ۲۰۹ شهید از مدافعان حرم تحت پوشش بنیاد شهید هستند بنابراین هر زمانی که شهید می شوند و سپاه اعلام کند آنها را تحت پوشش قرار می دهیم. (جزئیات بیشتر)



اولین مجله خبری تحلیلی استان خوزستان منتشر شد

نشریه زادبوم با مدیر مسئولی مهدی مکارمی، در بخشهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و هنری از اردیبهشت ماه آینده هر هفته منتشر خواهد شد.

در اولین شماره این نشریه بصورت خاص به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی پرداخته شده که به اتفاق مروری کوتاه بر آن خواهیم داشت. (جزئیات بیشتر)



رضایت ۹۰ درصدی از خدمات شهرداری های خوزستان

کاظمی نژاد از رضایتمندی ۹۰ درصدی مسافران نوروزی از خدمات ارائه شده از سوی شهرداری های خوزستان خبر داد و اظهار کرد: عملکرد شهرداری ها در طول تعطیلات ارزیابی و شهرداری های برتر معرفی می شوند.

وی از بازدید بیش از پنج میلیون نفر از مهیمان نوروزی از مرکز سیاحتی و تفریحی و یک و نیم میلیون نفر از اعضای کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خوزستان خبر داد و بیان داشت: ارائه خدمات مناسب به میهمانان نوروزی و اعضای کاروان های راهیان نور از وظایف مهم شهرداری ها است. (جزئیات بیشتر)



بازدید گردشگران 20 کشور جهان از تالاب شادگان

نعمت اله آلبوغبیش اظهار کرد: در تعطیلات نوروز سال 95 یک گروه 80 نفره از 20 کشور جهان با هماهنگی این فرمانداری از تالاب بین‌المللی شادگان بازدید کردند.

معاون فرماندار شادگان با اعلام اینکه بازدیدکنندگان، مناظر تالاب را بسیار خوب و دیدنی توصیف کردند، افزود: گروه 80 نفره بازدیدکنندگان تالاب بین‌المللی شادگان از کشورهای ترکیه، چین، تایلند، نروژ، هندوستان، روسیه، پاکستان، افغانستان، عراق، اندونزی، سریلانکا، نیجریه، کومور، مالاوی، تانزانیا، تونس، عربستان، سوئد و نیجر به کشور جمهوری اسلامی ایران آمده‌اند و با توجه به شنیده‌های خود در مورد تالاب بین‌المللی شادگان، بازدید از این تالاب را خواستار شدند. (جزئیات بیشتر)



 در تحقق اقتصاد مقاومتی هیچ کسی مستثنی و غیرمسئول نیست

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن شفیعی اظهار کرد: نام‌گذاری سال 95 از سوی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مسئولیت سنگینی را متوجه ملت بزرگ ایران کرده است که بدون تردید یکی از ارکان کلیدی و محوری استقلال، استقلال اقتصادی و قطع وابستگی به بیگانگان است.

وی افزود: مسئولان اجرایی و مدیران کشور در سطوح مختلف برای تحقق اقتصاد مقاومتی بار سنگینی به دوش دارند و البته هیچ کس و شخصی از آحاد ملت بزرگ ایران در این حرکت بزرگ، مستثنی و غیرمسئول نیست اما روشن است که مرتبه و میزان مسئولیت و مأموریت متفاوت است. (جزئیات بیشتر)



 اسکان بیش از یک میلیون مسافر نوروزی در مدارس خوزستان


رئیس اداره تعاون و امور رفاه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: یک میلیون و 132 هزار و 178 نفر مهمان نوروزی در 11 روز گذشته در مدارس خوزستان اسکان یافتند.

عباس نعمت زاده اظهار کرد: این افراد از روز 27 اسفند پارسال تا امروز یکشنبه در یک هزار و 217 مدرسه که برای مهمانان نوروزی در خوزستان در نظر گرفته شده بود اسکان یافتند. (جزئیات بیشتر)

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار