کد خبر: ۲۰۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۰ 31 March 2016

معاون گردشگری میراث فرهنگی البرز از توزیع نقشه تفکیکی گردشگری شهرستان‌های استان دربین مسافران نوروزی خبرداد.

احمد ترکاشوند درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز، اظهار کرد: توزیع نقشه‌های تفکیکی گردشگری شهرستان‌های البرز بین مسافران نوروزی از 25 اسفندماه آغاز شده و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: توزیع این نقشه ها با هدف معرفی هرچه بهتر جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و تفریحی استان البرز صورت می‌گیرد.

ترکاشوند خاطرنشان کرد: همه ساله درایام نوروز گردشگران زیادی وارد البرز می شوندکه اگر از جاذبه‌های گردشگری این استان مطلع باشند بدون شک برای ساعاتی هم که شده خودروی خود را متوقف می‌کنند و از این جاذبه‌ها بازدید می‌کنند.

وی افزود: البرز جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد که حتی البرز نشینان نیز از وجود بسیاری از آنها بی‌اطلاعند به همین دلیل باید زمینه معرفی این جاذبه ها به مردم فراهم شوند .

این مسئول گفت: بدون شک افزایش تعداد گردشگران البرزی علاوه براین که به رونق صنعت گردشگری استان کمک می‌کند باعث اشتغال زایی و درآمدزایی برای ساکنان این استان می‌شود.

معاون گردشگری میراث فرهنگی البرز درپایان یادآورشد: محوطه‌های باستانی، کاخ‌ها و موزه‌ها، بناهای تاریخی، اماکن تفریحی و ورزشی، کوه‌ها و قله‌های معروف، آبشار‌ها و مناظر طبیعی ، نمازخانه‌های بین راهی و البته راه‌ها و جاده‌ها از جمله موارد مشخص شده در این نقشه‌های گردشگری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار