استاندار لرستان :
استاندار لرستان که در جلسه ستاد تسهیل در رفع موانع واحدهای تولیدی در لرستان ودر حضور جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی در لرستان سخن می گفت بیان کرد : در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام‌گذاری شده است، تمام تلاش خود را برای رفع موانع تولید در استان لرستان به کار می‌گیریم.
کد خبر: ۲۰۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱ 30 March 2016


به گزارش تابناک لرستان ،هوشنگ بازونداستاندار لرستان گفت: برطرف کردن موانع واحدهای تولیدی لرستان جزو برنامه‌های استانداری است و در اولویت قرار دارد.

بازوندکه در جلسه ستاد تسهیل در رفع موانع واحدهای تولیدی در لرستان ودر حضور جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی در لرستان سخن می گفت بیان کرد : در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام‌گذاری شده است، تمام تلاش خود را برای رفع موانع تولید در استان لرستان به کار می‌گیریم.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند در راستای اجرای «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، برنامه‌ریزی کنند تا بتوانیم این نام‌گذاری سال را به صورت عملی پیاده کنیم.

لازم به ذکراست که جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست هوشنگ بازوند استاندار لرستان و با حضور مهرداد غضنفری معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان و همچنین جمعی از مدیران اجرایی، برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از اقدامات و نتایج عملکرد ستاد تسهیل تولید در سال گذشته ارائه شد و مشکلات برخی واحدهای تولیدی از جمله مجتمع فولاد خرم‌آباد، شرکت سیمان دورود، شهرک صنعتی شماره 2 دورود و ... مطرح و برای رفع موانع تولید این واحدها، تصمیماتی گرفته شد.

گفتنی است بر اساس گزارش ارائه‌شده توسط معاون امور اقتصادی استاندار لرستان، در بهمن‌ماه سال گذشته، ستاد تسهیل تولید استان لرستان از نظر تعداد جلسات، رتبه سوم در کشور و از نظر تعداد مصوبات اجرایی‌شده، رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار