سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر میزان امدادرسانی در حوادث جاده‌ای و مناطق کوهستانی را 3 هزار و 398 نفر و با کاهش حدود 50 درصدی عنوان کرد.
کد خبر: ۲۰۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸ 29 March 2016
سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر میزان امدادرسانی در حوادث جاده‌ای و مناطق کوهستانی را 3 هزار و 398 نفر و با کاهش حدود 50 درصدی عنوان کرد.

حسین درخشان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از انجام حدود 3 هزار و 500 عملیات امداد و نجات در نقاط مختلف کشور طی ایام تعطیلات سال نو خبر داد و اظهار کرد: این تعداد عملیات امدادرسانی با توجه به کم شدن میزان حوادث جاده‌ای از کاهش نسبی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر میزان امدادرسانی در حوادث جاده‌ای و مناطق کوهستانی را 3 هزار و 398 نفر و با کاهش حدود 50 درصدی عنوان کرد و بیان داشت: طرح امداد و نجات نوروزی در سراسر کشور به اجرا درآمده است و میزان امدادرسانی طی سال گذشته 81 هزار و 640 نفر بوده است.

وی از انتقال 16 درصد مصدومان به مراکز درمانی طی حوادث سال‌جاری و کاهش 26 درصدی این بخش طی امسال خبر داد و متذکر شد: 269 مورد عملیات رهاسازی و نجات در کشور از ابتدای سال نو تاکنون انجام گرفته است و این میزان در سال قبل 362 مورد بوده که 26 درصد در این زمینه کاهش صورت گرفته است و همواره آمادگی نیروها برای امدادرسانی به افراد حادثه‌دیده باید حفظ شود.

این مسئول از نظارت بر اقدامات و نحوه ارائه خدمات پایگاه‌های هلال‌ احمر در همه استان‌های کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: این بررسی به‌صورت پیوسته با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده به شهروندان در حوادث و مواقع مختلف انجام شده است که برای تحقق هر چه بیشتر این موضوع مهم، فراخوانی نیروها و فعالیت نیروهای امدادی مورد توجه اساسی قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار