شهردار خرمشهر مطرح کرد
شهردار خرمشهر گفت: بیش از 4 هزار مسافر در استراحتگاه‌های نوروزی این شهرداری اسکان داده شد.
کد خبر: ۲۰۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 29 March 2016

هم‌زمان با لحظه سال تحویل، استراحتگاه نوروزی شهرداری خرمشهر فعالیت خود را در راستای پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی آغاز کرد و تا هفتم فروردین بیش از 4 هزار مسافر را از شهرهای مختلف کشور در خود اسکان داد.

محمدعلی دوایی‌فرد با اعلام این خبر اظهار کرد: استراحتگاه نوروزی شهرداری خرمشهر از 150 تخته چادر با گنجایش بیش از 350 خانوار بهره می‌برد.

وی با بیان اینکه استراحتگاه خرمشهر، به تمام امکانات رفاهی و خدماتی از قبیل سرویس‌های بهداشتی، نماز‌خانه، پارکینگ، انتظامات و... مجهز است خاطرنشان کرد: این استراحتگاه در محیطی امن و آرام در طی ایام نوروز به‌صورت شبانه‌روز پذیرای میهمانان نوروزی است.

شهردار خرمشهر ادامه داد: برگزاری دو شب جشن ویژه مسافران از اقدامات مهم انجام شده در این استراحتگاه است که با اجرای برنامه‌های متنوع از ساعت 21 الی 23 لحظات شاد و خاطره‌انگیزی را برای میهمانان نوروزی رقم زد.

دوایی‌فرد از افزایش دو برابری اسکان مسافران در استراحتگاه نوروزی شهرداری نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: استراحتگاه نوروزی شهرداری یکی از مکان‌های مهم و ضروری در اسکان مسافران در سطح شهر خرمشهر است.

وی در ادامه گفت: برخی از مسافران به‌دلیل عدم داشتن امکانات کافی از جمله چادر در طول سفر خود و برخی به‌دلیل امنیت، استراحتگاه نوروزی شهرداری را به‌عنوان مکانی امن جهت استراحت خود انتخاب می‌کنند.

این مسئول بیان کرد: استراحتگاه نوروزی شهرداری تا پایان 13 فروردین به منظور استفاده عموم فعال است.

دوایی‌فرد در پایان یادآور شد: بروشورهای نوروزی، نقشه، دفترچه شناسایی و معرفی مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان در استراحتگاه نوروزی شهرداری در بین مسافران به‌صورت روزانه توزیع شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار