تیم فوتبال شهرداری اردبیل یک سال پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت به طوری که در سال 95 بیم و امید کشنده بقا یا سقوط این تیم در لیگ دسته یک هواداران را جان به لب کرده است.
کد خبر: ۲۰۱۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ 24 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، تیم شهرداری اردبیل که در سال 94 با خیز بلند حتی حضور در لیگ برتر در هفته‌های پایانی لیگ آزادگان دوره قبل روبه‌رو بود، با امیدواری و با هدایت محمدعلی ربیعی کارش را برای فصل جدید لیگ آزادگان آغاز کرد و همه انتظار داشتند تا این تیم امسال با تمام قوا در لیگ یک حضور پیدا کند.

اما داستان تیم شهرداری اردبیل، داستان عجیبی بود به طوری که سرمربی افسانه‌ای تیم شهرداری اردبیل در همان هفته‌های اولیه نتوانست نتایج قابل قبولی را به دست آورد و مسئولان تیم شهرداری اردبیل بعد از هفته‌ها به رغم میل باطنی خودشان حاضر شدند تا ربیعی را کنار بزنند و این بار به محمد احمدزاده سرمربی با سابقه استان همسایه گیلان اعتماد کنند تا هدایت تیم را در سخت‌ترین و حساس‌ترین شرایط عهده‌دار شود.

اما بعد از هفته‌ها کسب نتایج خوب و متوسط تیم احمدزاده نیز در سراشیبی قهقرایی قرار گرفت تا با کسب نتایج ضعیف و شکست‌های پی‌درپی احمدزاده نیز هوس دیار خود را بکند و به تیم محبوب و دلخواهش ملوان بندر انزلی بپیوندد.

در واپسین روزهای سال گذشته بود که مسئولان این باشگاه با ابراز گلایه و ناراحتی از این رفتار مربی حرفه‌ای همچون محمد احمدزاده در کنار شکایت از او به خاطر رها کردن این تیم و عدم پایبندی به تعهداتش این بار به سراغ مربی غیر بومی و از جنس استان همسایه دیگر تبریز رفتند تا احد شیخ‌لاری را برگزینند.

هواداران و طرفداران سرخ‌پوشان اردبیلی در حالی با بیم و امید سال جدید را آغاز کردند که راضی به بقا تیم شهرداری در لیگ یک هستند و لقا حضور این تیم را در لیگ برتر به بقا آن می‌بخشند.

اما در این بین برخی اظهار نظرهای اعضای شورای شهر که تصمیم خودشان را مبنی بر واگذاری تیم شهرداری اردبیل مصمم‌تر می‌بینند، خود تعجب‌آور است به طوری که سجاد پارسی از مربیان و کارشناسان فوتبال اردبیل در این زمینه به صراحت اعلام کرد: متأسفانه هر از چند گاهی شاهد مصاحبه برخی از اعضای شورای شهر اردبیل مبنی بر عدم حمایت از تنها نماینده استان در رقابت‌های لیگ یک کشور هستیم که جا دارد به دلیل شرایط خاص این تیم مواردی را اعلام کنیم.

وی گفت: منتخبان پارلمان محلی باید بدانند در این چند سالی که از سوی مردم این جایگاه را به دست آوردند به عنوان یک مسئول آیا شده است که در یکی از جلسات تمرین یا یکی از بازی‌های شهرداری سر زمین حضور داشته باشند؟

این کارشناس فوتبال افزود: کاش حتی به خاطر تفریح هم بوده این اعضای شورای شهر یک جلسه تشریف می‌آوردند و یا کاش می‌دانستند که در این برهه مصاحبه بر علیه تیم شهرداری اردبیل یعنی بازی با احساسات هزاران جوان اردبیلی است.

پارسی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: این استان سرمایه‌هایی همچون دایی، انصاری‌فرد، شهباززاده، بایرامی و... در فوتبال دارد و باید به این افتخارات جوانان برومند اردبیلی نیز اضافه کنیم که از این خطه در تیم‌های مختلف کشورمان حاضر هستند.

وی اضافه کرد:‌ این اعضای شورای شهر باید در یکی از بازی‌های آتی شهرداری در خیابان‌های منتهی به استادیوم تختی و در روز بازی سیل جوانان اردبیلی را مشاهده کنند که از محلات و روستاهای اطراف برای حمایت از این تیم به ورزشگاه تختی سرازیر می‌شوند.

در سال 95 انتظار همراهی واقعی از مسئولان استانی در حمایت و همراهی تیم شهرداری برای بقا و ماندن در لیگ آزادگان و پشتیبانی از این تیم وجود دارد که مبادا فرصت‌سوزی‌های تیم شهرداری را به سمت لیگ دسته دو هدایت کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار