کد خبر: ۲۰۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹ 20 March 2016

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز اعلام کرد که مناطقی از کلانشهر کرج از فردا یکشنبه به مدت 20 روز با افت فشار آب مواجه می شود.

غلامرضا رضایی فر روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : این افت فشار آب به دلیل انجام تعمیر در خط انتقال آب طالقان در ساختمان های چند طبقه به وجود می آید.

وی ادامه داد: به خاطر اجرای تعمیرات ضروری روی خط انتقال آب سد طالقان توسط شرکت آب منطقه ای تهران ، برداشت یکهزارو 400 لیتر درثانیه آب مصرفی مورد نیاز بخش هایی از کرج که بیش از 500 هزار نفر جمعیت را دربرمی گیرد، متوقف می شود.

وی بیان کرد :پیش بینی می شود عملیات تعمیر این خط تا 20 فروردین ماه سال 95 ادامه یابد و به علت کاهش حدود 30 درصدی مصرف آب در این ایام به خاطر انجام مسافرت های نوروزی شهروندان بهترین زمان اجرای عملیات تعمیر در این هنگام بوده است.

رضایی فر گفت: برای جبران کسری آب مصرفی تمهیداتی همچون استفاده از سایر منابع تامین و انتقال آب از دیگر نقاط و شبکه های همجوار پیش بینی شده است.

مدیرعامل آبفای البرز ادامه داد: در اجرای این طرح ممکن است مناطق رجایی شهر، باغستان ، شاهین ویلا ، حیدرآباد ، حصارک بالا، شهرک بهارستان ، گلدشت و پیشاهنگی کمالشهر کرج در این مدت با کمبود یا افت فشار آب مواجه شوند.

وی بیان داشت:در این مدت مرکز اطلاع رسانی 122 آبفا بصورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی برای اعزام تانکرهای آبرسانی به مناطقی است که نیازمند آب برای مصارف ضروری هستند.

رضایی فر یادآور شد: آب برداشتی از سد طالقان پس از انتقال به تصفیه خانه شماره 2 کرج واقع در رجایی شهر و انجام مراحل تصفیه در شبکه توزیع نقاط شمالی و شمال غربی کرج توزیع می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار