رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت:‌ در حالی سال 94 را به پایان می‌بریم که فوتبال اردبیل سال درخشان و در عین حال پرترافیکی را در برگزاری مسابقات مختلف پشت سر گذاشت.
کد خبر: ۲۰۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰ 19 March 2016

صمد نوتاش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: ما برگزاری مسابقات باشگاه‌های استان را در رده بزرگ‌سالان و با حضور 12 تیم از شهرهای مختلف به انجام رساندیم که پروفیل اورتا قهرمان شد و تیم‌های گلشهر نمین و کشاورز مشگین‌شهر دوم و سوم شدند.

وی به برگزاری مسابقات باشگاه‌های استان در رده سنی پایه اشاره کرد و گفت:‌ این مسابقات در رده امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان به انجام رسید.

رئیس هیئت فوتبال استان به همراهی نمایندگان هیئت استان در برگزاری مسابقات مختلف استانی و حضور داوران اشاره کرد و افزود: بیش از ده‌ها داور رسمی قضاوت انجام مسابقات استانی را بر عهده گرفتند.

نوتاش جایگاه استان اردبیل را در اجرای طرح آسیاویژن استان یادآور شد و تصریح کرد: ‌بعد از وقفه‌ای طولانی با موفقیت طرح آسیاویژن را اجرا کرده و از فدراسیون تقدیرنامه گرفتیم.

وی به برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری دوره مربیگری فوتبال و تدارک برگزاری دوره مربیگری فوتسال و دوره مدیریت فوتبال را با حضور هوشنگ نصیرزاده شاهد بودیم.

این مسئول به حضور داوران اردبیلی در سطح ملی اشاره کرد و گفت:‌ سید یعقوب حجتی کاندیدای داور بین‌المللی فدراسیون، ژاله طوفان‌پور داور زن اردبیلی در لیگ برتر و حضور در کلاس فیفا، اعظم شکاری داور حاضر در لیگ برتر فوتسال و محمد شاکر و مسلم رحیم‌خانی داور اردبیلی حاضر در لیگ یک برای این استان افتخار کسب کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد:‌ حضور تیم شهرداری در لیگ یک، خلخال دشت در لیگ دسته دو، تیم بهراد در لیگ دسته دو فوتسال و پروفیل آرتو پارس‌آباد در لیگ سه از جمله تیم‌های موفق استان در لیگ‌های کشوری هستند.

نوتاش به حضور سرمربیگری لیگ جوانان برای آنالیز فنی بازیکنان جوان استان اشاره کرد و گفت: برگزاری فستیوال تیم‌های فوتبال پایه و میزبانی 12 مسابقه کشوری و 20 مسابقه استانی در این مدت انجام شده است.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل از تسویه کامل با ناظران مسابقات و پرداخت مطالبات داوران نیز در سال 94 خبر داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار