معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از آماده سازی 220 کلاس درس برای اسکان میهمانان نوروزی در شهرهای آبادان و خرمشهر خبر داد.
کد خبر: ۲۰۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳ 19 March 2016
سیدمرتضی نعمت زاده افزود:این کلاس ها در قالب درجه یک، درجه دو و درجه سه تقسیم بندی شده و به منظور ارائه خدمات بهتر به میهمانان نوروزی در مدارس آبادان علاوه بر امکانات اولیه چون پتو، موکت و امکان استفاده از آشپزخانه مدارس، وسایل و امکانات ورزشی نیز در اختیار مسافران و گردشگران نوروزی در مدارس قرار می گیرد.

وی از کمک دومیلیارد ریالی منطقه آزاد اروند به منظور آماده سازی فضای مدارس مورد نظر برای اسکان میهمان نوروزی خبر داد و اظهار داشت:این مبلغ صرف خرید وسایل مورد نیاز اسکان و لوازم بهداشتی و زیباسازی فضای مدارس می شود.

نعمت زاده از کمک سه میلیارد و 500 میلیون ریال به شهرداری آبادان و دو میلیاد و 100میلیون ریال به شهرداری خرمشهر منطقه آزاد اروند به منظور زیباسازی فضای شهری این دو شهر خبر داد و گفت:این مقدار اعتبار جهت آسفالت معابر، رنگ آمیزی جدول، احداث کمپ موقت اسکان و زیباسازی پارک های شهر تعریف شده است.

وی اظهار داشت:به منظور آشنایی بهتر مسافران نوروزی با جاذبه های شهری باشگاه گردشگران در منطقه آزاد اروند دایر شده و در صورتی که مسافران از این طریق وارد منطقه آزاد اروند شوند از خدماتی نظیرتخفیف در برخی از مراکز گردشگری و اقامتی برخوردار خواهند شد.

شهر ساحلی آبادان در جنوب ایران بواسطه داشتن طبیعت زیبا و دیدنی و جاذبه های تاریخی، مذهبی و اقتصادی در ایام نوروز میزبان خیل زیادی از مسافران است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار