قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: در حال حاضر ۲۲۰ هزار واحد مسکن مهر آماده افتتاح شده که به دلیل نبود آب و برق امکان افتتاح آن وجود ندارد.
کد خبر: ۱۹۷۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲ 14 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، احمد اصغری مهرآبادی ظهر دوشنبه در آئین افتتاح چهار هزار و ۵۹۹ واحد مسکن مهر در استان هرمزگان با بیان اینکه دولت یازدهم اقدامات بسیاری برای تکمیل واحدهای مسکن مهر در سراسر کشور انجام داده است، عنوان کرد: افزایش سقف تسهیلات تا ۳۰ میلیون تومان و همچنین افزایش مدت زمان بازپرداخت تا ۲۰ سال از جمله اقدامات خوب دولت یازدهم برای طرح مسکن مهر بوده است.
 
وی ادامه داد: از مجموع دو میلیون و ۲۱۶ هزار واحد که کار ساخت آن از ابتدای طرح مسکن مهر در سراسر کشور آغاز شد تا کنون یک میلیون و ۸۸۰ هزار واحد به اتمام رسیده و تحویل داده شده و ۳۴۰ هزار واحد نیمه تمام نیز در حال احداث است.
 
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته تمامی پرژه های مسکن مهر در کشور تا پایان سال ۹۵ به اتمام می رسد.
 
مهرآبادی تصریح کرد: طی دو سال و نیم گذشته و در دولت تدبیر و امید تا کنون ۶۹۲ هزار واحد مسکن مهر در کشور تکمیل شده و نزدیک به ۷۰ میلیون متر مربع در این دولت مسکن مهر احداث شده است.
 
وی با اشاره به دیگر اقدامات وزارت راه و شهرسازی برای خدمات رسانی به مسکن مهر، اظهار داشت: ۴۷۷ مدرسه برای طرح های مسکن مهر کشور در حال احداث است که ۱۸۰ مدرسه آن تکمیل و دایر شده و همچنین احداث ۴۳۲ باب مسجد نیز آغاز شده که ۲۳۰ باب آن افتتاح شده و ساخت ۵۷ کلانتری نیز در طرح های مسکن مهر آغاز شده که ۳۲ واحد آن تکمیل شده است.
 
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در ادامه از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت های آب و برق مسکن مهر کشور خبر داد و بیان داشت: در حال حاضر ۲۲۰ هزار واحد مسکن مهر آماده افتتاح شده که به دلیل نبود آب و برق امکان افتتاح آن وجود ندارد و با بودجه ای که دولت اختصاص داده امیدواریم زیرساخت های این واحدها نیز هرچه سریعتر ایجاد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار