مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دهلران از فراهم شدن شرایط برای اسکان روزانه برای سه هزار و 500 گردشگر نوروزی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۷۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶ 14 March 2016

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دهلران از فراهم شدن شرایط برای اسکان روزانه برای سه هزار و 500 گردشگر نوروزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛فرج فاضلی اظهار کرد: این ظرفیت در 16 مدرسه، سه هتل، سه مهمانپذیر، سه کمپ گردشگری، زائر سراها، پارک ها و حاشیه بلوارهای شهر برای اسکان مسافران پیش بینی شده است.
به گفته وی، شهرستان مرزی دهلران با 400 اثر تاریخی، طبیعی و به ویژه چشمه های آبگرم و غار خفاش و 12 بقعه متبرکه هر سال در ایام نوروز پذیرای گردشگران و مسافران زیادی است.
وی با اشاره به فراهم بودن مکان هایی برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان افزود: سال گذشته 400 هزار نفر در قالب مسافران و گردشگران نوروزی از جاذبه های طبیعی و تاریخی این شهرستان بازدید کردند.
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دهلران با اشاره به بارندگی های اخیر، طراوت و شادابی طبیعت و جاذبه های بکر طبیعی و یادمان های دفاع مقدس این شهرستان گفت: پیش بینی می شود در تعطیلات نوروزی سال آینده 500 هزار مسافر و گردشگر به شهرستان دهلران سفر کنند.
فاضلی مجتمع تفریحی آبگرم دهلران را از اهداف گردشگری مورد توجه گردشگران و مسافران نوروزی دانست و یادآور شد: در این مجموعه تفریحی فضای سبز مناسب، استخرها، نورپردازی، سرویس بهداشتی، آب شرب بهداشتی، آبشارهای مصنوعی و نصب مجسمه میر نوروز شاعر دهلرانی برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است.
شهرستان دهلران در 230 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد و بدلیل آب و هوای مطلوب در فصل بهار، به عنوان یکی از مقاصد گردشگری مسافران و مهمانان نوروزی محسوب می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار