رئیس مجمع بسیج شهرستان اردبیل در آخرین جلسه سال جاری مجمع، ضمن انتقاد گفت: متاسفانه حرکت دستگاه های اجرایی به سمت اقتصاد مقاومتی کندتر از حرکت لاک پشتی است.
کد خبر: ۱۹۶۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹ 10 March 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل ازآذرسلام، ذکی اله خوشبخت رئیس مجمع بسیج شهرستان اردبیل در آخرین نشست این مجمع که در سالن همایش ولایت اردبیل برگزار شد گزارشی از کارکردهای مجمع و کارگروه ها ارائه کرد.

خوشبخت افزود: دست آورد کارگروهها در موضوعات اجتماعی و اقتصادی مفید و مطلوب بوده است.

وی گفت: برای سال جدید دو کارگروه موظف شدند تا خرداد سال جدید موضوعات ابلاغی را تحلیل، تجزیه و رصد کرده و گزارش نهایی آن را در اولین جلسه مجمع در خرداد ماه سال جدید که با حضور مسئولان عالی اجرایی استان و در صورت استقرار قطعی نمایندگان منتخب مردم برگزاری خواهد شد؛ ارائه دهند.

رئیس مجمع بسیج شهرستان اردبیل با انتقاد و ابراز تاسف از عملیاتی نشدن منویات رهبری در باره اقتصاد مقاومتی افزود: کارها و عملکردهای اقتصاد مقاومتی دولت قابل لمس نبوده و کندتر از حرکت لاک پشتی است.

خوشبخت با اشاره به قول سردار محمدرضا نقدی ریاست سازمان بسیج کشور مبنی بر حمایت ویژه از طرح های اقتصاد مقاومتی گفت: از طرح های پیش بینی شده کارگروه های تخصصی مجمع بسیج شهرستان ها در حیطه اقتصاد مقاومتی حمایت قطعی خواهد شد و در این راستا کارگروه ها موظف شدند حد اقل یک طرح ویژه اقتصادی را ارائه و با حمایت جدی سپاه شهرستان اردبیل عملیاتی کنند تا الگویی برای دست اندرکاران سایر شهرستان ها شود.

رئیس شورای شهر اردبیل که ریاست مجمع بسیج شهرستان اردبیل را بر عهده دارد دست یافتن به اقتصاد مقاومتی را سهل و ممکن دانست و تاکید کرد: تنها راه برون رفت از وضعیت اقتصاد فعلی و تک محصولی، عبور از مسیر اقتصاد مقاومتی است.

خوشبخت در پایان با تبریک برگزاری انتخابات سالم و حماسی مردم در 7 اسفندماه، به تعبیر رهبر انقلاب پیروز واقعی میدان را مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و بیانیه پایانی مجمع در سال جدید را قرائت کرد.

گفتنی است در اول جلسه دو نفر از رؤسای کارگروه های اجتماعی و اقتصادی گزارشی از فقر - تبعیض و تولیدات ارائه کردند همچنین پیام تبریک و لوح تقدیر رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور سردار نقدی مبنی بر انتخاب مجمع بسیج اردبیل در لیست گروه الف قرائت شد.

تعدادی از نفرات فعال کارگروه های مجمع بسیج نیز تجلیل شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار