امام جمعه مهران گفت: مدیران اجرایی و ادارات در محله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز همچنان بی طرفی خود را حفظ کنند.
کد خبر: ۱۹۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳ 09 March 2016

امام جمعه مهران گفت: مدیران اجرایی و ادارات در محله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز همچنان بی طرفی خود را حفظ کنند.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام روح الله ولدبیگی عصر چهارشنبه در شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: مدیران در نظام اسلامی از جایگاه و شان بالایی برخوردارند لذا در انتخابات باید بی طرف باشند.
وی با بیان اینکه اصل بی طرفی و عدم جانبداری توسط مدیران اجرایی در قانون همواره مورد تاکید است، افزود: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران همیشه سالم ترین انتخابات دنیا بوده است.
ولدبیگی تاکید کرد: باید تلاش کنیم در دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همان شور و نشاط دور اول حفظ شود زیرا هر رای که به صندوق ریخته می شود رای به آرمان های جمهوری اسلامی است.
فرماندار مهران نیز در این نشست با بیان اینکه حضور مردم این شهرستان مرزی در پای صندوق های اخذ رای ادامه حماسه سازی آنان در آیین اربعین حسینی بود، گفت: حماسه هفتم اسفند با حضور حداکثری مردم در تاریخ نظام اسلامی ثبت شد.
مراد ناصری افزود: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای بیانگر درک بالای مردم و بلوغ سیاسی آنان و تبیعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری بود.
فرماندار مهران همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی از مسئولان ادارات این شهرستان خواست تا در استقبال از مهمانان نوروزی تلاش کنند و امکانات خود را در اختیار ستاد تسهیلات سفر قرار دهند.
شهرستان 30 هزار نفری مهران در 85 کیلومتری جنوب غرب ایلام قرار دارد./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار