استاندار هرمزگان گفت: مشارکت گروه های غیردولتی و مردمی در امر مدیریت بحران یک وظیفه ضروری است و اگر آموزش های درستی داشته باشیم از میزان خسارت ها در مواقع بحران کاسته می شود.
کد خبر: ۱۹۵۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱ 09 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، جاسم جادری در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان هرمزگان با تاکید بر اینکه باید همواره در برابر بحران ها آمادگی داشته و متناسب با هرنوع شرایط بحرانی برنامه ریزی داشته باشیم، عنوان کرد: برای مقابله با بحران در هرمزگان آمادگی خوبی وجود دارد و باید همچنان شرایط بهتری را برای آینده فراهم کنیم.
 
وی ادامه داد: در شرایط بحرانی نیاز است همه با یکدیگر همکاری کنند و نباید از کمک و مشارکت مردم در این شرایط غافل شویم.
 
استاندار هرمزگان با اشاره به طرح امداد و نجات که از سوی وزارت کشور تعریف شده است، افزود: این طرح نیازمند تجدید نظر و بازنگری است چون نباید نقش مردم را نادیده بگیریم و باید بر این نقش تاکید شود.
 
جادری تصریح کرد: باید آموزش های لازم برای مواقع بحرانی به مردم ارائه شود و مشارکت گروه های غیردولتی و مردمی در امر مدیریت بحران یک وظیفه ضروری است و اگر آموزش های درستی داشته باشیم از میزان خسارت ها در مواقع بحران کاسته می شود.
 
وی با تاکید بر اینکه در زمان بحران باید تمام تجهیزات و امکانات در خدمت مدیریت بحران قرار گیرد، خاطرنشان کرد: مراکز درمانی و بهداشتی، فضاهای ورزشی و آموزشی در این راستا باید به خوبی به کار گرفته شوند.
 
استاندار هرمزگان با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی، اضافه کرد: در زمینه ایمنی سفرهای دریایی، نجات غریق و هلال احمر باید آمادگی لازم برای این ایام وجود داشته باشد و همچنین برای این ایام بالگرد در نظر گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار