دبیر هیئت تیراندازی استان قم از دعوت دو بانوی تیرانداز قمی به اردوی استعدادیابی تیم ملی تیراندازی کشورمان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳ 07 March 2016
به گزارش تابناک قم، محمدجواد متقیان‌نژاد اظهار داشت: سازمان تیم‌های ملی تیراندازی کشورمان جهت ارتقای مهارت تیراندازان مستعد و آینده‌دار کشورمان، اردوی تمرینی برای تعدادی از این ورزشکاران برنامه ریزی کرده است.

وی افزود: این اردوی آماده سازی و استعدادیابی از امروز دوشنبه ۱۷ اسفندماه الی ۲۸ اسفند ماه سال جاری درسالن اختصاصی تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود و ۲ تیرانداز قمی در فهرست این تیم حضور دارند.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: در حالی که این اردوی آماده سازی و تمرینی در رشته تفنگ به انجام خواهد رسید، مینا روحیان و سیده رویا صبح خیز دو بانوی تیرانداز پرتوان قمی در کنار ۱۳ نفر منتخب دعوت شده در این اردو شرکت خواهند داشت.

متقیان‌نژاد بیان داشت: تیم تیراندازی بانوان قم امسال در لیگ دسته اول بانوان کشور شرکت کرد و با توجه به استفاده از نیروی صد درصد بومی از میان تیراندازان بومی قم، عملکرد قابل قبولی در این دوره از مسابقات داشت.

وی عنوان کرد: علاوه بر این، تیراندازان بانوی قمی از میانگین سنی پایینی برخوردار هستند و با توجه به این مطلب، آینده تیراندازی بانوان قم در لیگ‌های کشوری تا سال‌های سال تامین خواهد بود گرچه استعدادیابی همچنان برنامه کاری هیئت تیراندازی قم است.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم تصریح کرد: مدال نقره سیده رویا صبح خیز تیرانداز بانوی قمی از مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان در هند بخشی از ظرفیت تیراندازان بانوی قمی را به نمایش گذاشت.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار