کد خبر: ۱۹۴۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵ 07 March 2016
تابناک گیلان: حجت شعبان پور، معاون امور عمرانی استانداری گیلان امروز (17اسفند ) در جلسه شورای برنامه ریزی توسعه استان که در سالن اجتماعات استانداری گیلان برگزار شد اظهار کرد: شاخص توسعه استان با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی مطلوب است.

 

وی با بیان اینکه با مدیریت و برنامه ریزی دقیق شاخص‌های توسعه استان پیگیری می‌شود گفت: شاخص بهره مندی راه روستایی 42 درصد بود که اکنون به 49 درصد ارتقاء یافته است.

 

شعبانپور اذعان کرد: در بخش آب روستایی گیلان در گذشته 14 درصد از متوسط کشوری عقب بودیم که اکنون به سه درصد رسیده است و در بخش گازرسانی نیز توسعه چشمگیری داشتیم.

 

معاون امور عمرانی استانداری گیلان تصریح کرد: برنامه‌های انجام شده در گیلان قابل مقایسه با اعتبارات پیش بینی شده  و اختصاص یافته نیست.

 

شعبان پوراذعان کرد: کارخانه‌های کمپوست در استان و شهرستان‌ها غیرفعال بود که با پیگیری مجدد، راه اندازی شده است.

 

وی گفت: با آموزش و فرهنگ سازی در جهت ارتقاء و حفاظت محیط زیست در استان گیلان برنامه‌های اجرایی و خوشبختانه نسبت به گذشته بهتر و مطلوب‌تر شده است.

 

شعبان پور به آلودگی رودخانه‌ها پرداخت و افزود: جهت پیشگیری و حل آلودگی رودخانه‌ها امسال 50 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است که در گذشته چنین تدابیری اندیشیده نمی‌شد و فقط در حد حرف باقی می‌ماند.

 

وی خاطرنشان کرد: جهت آلودگی‌های زیست محیطی آب‌های رودخانه و تالاب‌ها، برنامه‌های متنوعی در دست اجراست.

 

معاون امور عمرانی استانداری گیلان تصریح کرد: همه برنامه‌های طرح‌های  توسعه استان با نظارت و تدبیر اجرایی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار