رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان از برگزاری همایش حقوق شهروندی و ولایت‌مداری در زنجان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۴۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ 07 March 2016
حجت‌الاسلام فیروزعلی خسروی در گفت‌وگو با فارس در زنجان اظهار کرد: امسال نیز مطابق سنوات گذشته با همکاری هیئت‌های مذهبی و مادحین شهرستان برنامه‌های مختلفی به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا جلسات هماهنگی با افراد همکاری در برگزاری برنامه‌های مناسبتی ایام فاطمیه برگزار شده‌است، اضافه کرد: در تلاش هستیم مراسم عزاداری این ایام درخور شأن آن بانوی بزرگوار برگزار شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به جنگ نرم دشمنان در راستا ضربه زدن به اعتقادات دینی و مذهبی جامعه به ویژه نسل جوان بیان کرد: تبلیغات اسلامی با همکاری هیئت‌های مذهبی در تلاش برای مقابله با این هجمه‌ها است.

خسروی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های تبلیغات اسلامی در زمینه آگاه‌سازی نسل جوان جامعه برگزاری گفتمان‌های دینی است، اضافه کرد: این گفتمان‌ها به صورت مستمر در مدارس و دانشگاه‌ها برای تبیین افکار نسل جوان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) نیز گفتمان‌های دینی ویژه مدارس اجرایی می‌شود، افزود: گفتمان‌های این ایام در قالب سبک زندگی اسلامی و عفاف و حجاب برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان در ادامه از برگزاری همایش حقوق شهروندی و ولایت‌مداری برای تبیین موضوع ولایت و جایگاه ولایت فقیه خبر داد و گفت: اعزام مبلغ به مناطق مختلف شهرستان برای بیان سبک زندگی حضرت زهرا (س) و بیان موضوعات دینی و مذهبی و برگزاری مراسم سوگواری در قالب دسته عزاداری از دیگر برنامه‌‎های اجرایی در این ایام است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار