رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری اعضای یک باند سرقت و کشف 30 فقره سرقت اماکن خصوصی خبر داد.
کد خبر: ۱۹۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶ 07 April 2015

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری اعضای یک باند سرقت و کشف 30 فقره سرقت اماکن خصوصی خبر داد.

به گزارش فارس ؛ رضا زارعی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های مکرر از اماکن خصوصی در سطح شهر همدان که سارق یا سارقان با شگردی خاص اقدام به سرقت می‌کردند، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا اکیپ مجربی از اداره مبارزه با سرقت در دایره سوم این پلیس تشکیل و تحقیقات در خصوص موضوع مذکور در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان اظهار داشت: کارآگاهان در نهایت با انجام کارها و ابزار اطلاعاتی و با استفاده از منابع اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار شده و در یک عملیات غافلگیرانه در بازرسی از وی دو عدد شاه‌کلید کشف کردند.

این مسئول گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های صورت گرفته، ابتدا منکر قضیه سرقت شد، اما با توجه به دلایل و مدارک به دست آمده و تشویق و ترغیب وی به بیان واقعیت لب به اعتراف گشود.

زارعی ابراز داشت: متهمان به 30 فقره سرقت از اماکن خصوصی شامل مطب پزشکان، شرکت‌های کامپیوتری، دفتر اسناد رسمی، دفتر وکلا، شرکت‌های هواپیمایی و مؤسسه‌های قرض‌الحسنه معترف شد.

وی بیان داشت: در ادامه با همکاری متهم مذکور چهار نفر به عنوان خریداران اموال مسروقه که با متهم مذکور همکاری می‌کردند نیز دستگیر و در بازرسی از مغازه و منازل آنان هفت دستگاه لب‌تاب، سه دستگاه LCD، دو دستگاه پرینتر، تعدادی وسایل پزشکی و سه دستگاه تلفن بی‌سیم کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی همدان در خاتمه اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار