رئیس کمیته فریزبی همدان با اشاره به کسب عنوان قهرمانی فریزبی‌کاران استان در مسابقات کشوری گفت: مسئولان انجمن فریزبی کشور روی هفت نفر از بازیکنان تیم همدان نظر مثبت داشتند که شاهد حضور آن‌ها در نخستین اردوی تیم ملی خواهیم بود.
کد خبر: ۱۹۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 06 March 2016

رئیس کمیته فریزبی همدان با اشاره به کسب عنوان قهرمانی فریزبی‌کاران استان در مسابقات کشوری گفت: مسئولان انجمن فریزبی کشور روی هفت نفر از بازیکنان تیم همدان نظر مثبت داشتند که شاهد حضور آن‌ها در نخستین اردوی تیم ملی خواهیم بود.

به گزارش فارس،علی درخشان‌پناه با اشاره به حضور موفق فریزبی‌کاران استان در مسابقات کشوری اظهار کرد: کمیته فریزبی استان تیم فریزبی آقایان را به مسابقات قهرمانی کشور در رشته آلتیمیت فریزبی اعزام کرد که در این دوره نیز همچون دوره‌های گذشته نتیجه رضایت‌بخشی حاصل شد.

وی گفت: مسابقات در ماهشهر استان خوزستان با حضور تیم‌های چهارمحال و بختیاری، همدان، خوزستان و علوم پزشکی اهواز به صورت دوره‌ای برگزار شد.

رئیس کمیته فریزبی استان همدان افزود: تیم‌های تهران، قم، اصفهان و خراسان نیز از حضور در این سری از مسابقات بازماندند.

وی با بیان اینکه تیم همدان بدون باخت موفق به کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های کشوری شد، تصریح کرد: تیم همدان برابر تیم‌های چهارمحال و بختیاری، علوم پزشکی اهواز و خوزستان به پیروزی دست یافت.

درخشان‌پناه افزود: حتی اگر تیم‌های غایب در این سری از مسابقات نیز حضور داشتند باز هم تیم همدان با بهره بردن از بازیکنان خوب، تمرینات منظم و برگزاری اردوهای استانی با قاطعیت سکوی قهرمانی کشور را از آن خود می‌کرد.

وی با بیان اینکه مسئولان انجمن فریزبی کشور روی هفت نفر از بازیکنان تیم همدان نظر مثبت داشتند، اظهار کرد: در تشکیل نخستین اردوی انتخابی تیم ملی فریزبی کشور نیز از این بازیکنان دعوت خواهند کرد.

مربی تیم فریزبی همدان با اشاره به ترکیب تیم استان در این رقابت‌‌ها ادامه داد: حسن عباسی، فرزاد حمزه‌ای، علی‌اصغر گوهری، شاهین باقری، محمد مالمیر، امیر بدری و امیر‌حسین مدینه‌خرمی به عنوان بازیکنان اصلی مهدی انصاری، محمد جامه‌بزرگ و رضا زارعی‌تابش به عنوان بازیکنان ذخیره، رضا خانی بازیکن جایگزین و مهدی فریدی به عنوان سرپرست ترکیب تیم استان در این رقابت‌ها بود.

وی قهرمانی تیم فریزبی استان را حاصل تلاش و پشتکار ورزشکاران دانست و بیان کرد: امیرحسین مدینه خرمی عنوان آقای گل رقابت‌ها را از آن خود کرد.

درخشان‌پناه یادآور شد: عنوان بهترین بازیکن فنی مسابقات نیز از بین تیم‌های شرکت‌کننده به شاهین باقری و علی‌اصغر گوهری دو بازیکن تیم همدان رسید.

وی خاطرنشان کرد: علی‌اصغر گوهری در این سری از مسابقات عنوان بهترین پاسور بین تیم‌های شرکت‌کننده‌ را به خود اختصاص داد.

رئیس کمیته فریزبی استان همدان گفت: فریزبی استان از آغاز فعالیت عناوین متعددی را در کارنامه دارد که امیدواریم کسب این عناوین با حضور ورزشکاران خوش‌آتیه تداوم یابد.

وی با تقدیر از حمایت‌ و تلاش‌های رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان افزود: کمیته فریزبی در نظر دارد با اجرای برنامه‌های مدون این رشته ورزشی مهیج را در استان توسعه دهد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار