سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان:
لیگ ستارگان حرفه ای مشتزنی جهان ، خرداد ماه سال جاری با حضور 80 مشتزن برتر دنیا در 10 وزن به صورت متمرکز برگزار می شود که نفرات برتر هر وزن مستقیم راهی المپیک می شوند .
کد خبر: ۱۹۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ 06 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان روز دوشنبه گفت : با نظر فدراسیون جهانی مشتزنی ، امین قاسمی پور ملی پوش گیلانی به لیگ ستارگان حرفه ای بوکس جهان دعوت شد .

سعید علیپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این مشتزن شایسته استان گیلان در وزن 69 کیلوگرم از ایران در لیگ ستارگان حرفه ای جهان حضور خواهد یافت .

وی اظهار کرد : لیگ ستارگان حرفه ای مشتزنی جهان ، خرداد ماه سال جاری با حضور 80 مشتزن برتر دنیا در 10 وزن به صورت متمرکز برگزار می شود که نفرات برتر هر وزن مستقیم راهی المپیک می شوند .

وی ادامه داد : امین قاسمی پور ورزشکار شایسته گیلانی دومین مشتزن تاریخ ایران است که به این مسابقات راه یافته و پیش از این فقط احسان روزبهانی از ایران به این مسابقات راه یافته بود که سال گذشته با کسب عنوان قهرمانی وزن 81 کیلوگرم سهمیه المپیک را کسب کرد . 

سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد : امیدواریم که امین قاسمی پور در رقابت های لیگ حرفه ای مشتزنی جهان بدرخشد و با کسب عنوان قهرمانی ، بتواند جواز حضور در رقابت های المپیک 2016 را کسب کند تا دومین حضورش را در رقابت های معتبر المپیک تجربه کند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار